wyślij maila z zapytaniemkurcze a ja nie mam jeszcze potwierdzenia
wyślij maila z zapytaniemkurcze a ja nie mam jeszcze potwierdzenia
ja tak zrobiłem
Do naprawy:Tomek - co żeś znowu popsuł przed samą imprezką ty niedobry ty![]()
Eeeee tam, To jeszcze jeden rajd by przeleciałDo naprawy:Tomek - co żeś znowu popsuł przed samą imprezką ty niedobry ty![]()
1) wymiana prawej piast
2) wymiana uszczelniacz lewej półośki (leci olej z przedniego mostu)
3) wymiana lewy drążek kierowniczy wraz z marszeta
4) wymiana łożyska tył
5) przymocować filtr węglowy paliwowy (lata luzem po podniesieniu budy)
6) łącznik stabilizatora wymiana gumek
Z takimi defektami to można na koniec świata a nie tylko na sobolewiadę....dawaj do nas to po jakim mocniejszym zrobimy przy ognisku jak przystało na EX-klub..........Eeeee tam, To jeszcze jeden rajd by przeleciałDo naprawy:Tomek - co żeś znowu popsuł przed samą imprezką ty niedobry ty![]()
1) wymiana prawej piast
2) wymiana uszczelniacz lewej półośki (leci olej z przedniego mostu)
3) wymiana lewy drążek kierowniczy wraz z marszeta
4) wymiana łożyska tył
5) przymocować filtr węglowy paliwowy (lata luzem po podniesieniu budy)
6) łącznik stabilizatora wymiana gumek, Dawaj Tomek. Naprawiał będziesz po rajdzie.... może coś jeszcze dojdzie
![]()