Jeśli można wiedzieć, na co te 3 tysie?
Oczywiście :
Przód :
1.Wahacze góra - regeneracja sworzni + nowe tuleje.
2. gumy stabilizatora + łączniki
3. drążki kierownicze + końcówki
4. amortyzatory - w sumie stare są jeszcze całkiem do rzeczy.
5. łożyska kół i uszczelniacze
6. Olej silnikowy
7. reflektory (były USA - jak toto przechodziło przegląd ??)
8. klocki hamulcowe
9. uszczelki kolektora dolotowego
Tył :
1. Tylny most - miała być tylko wymiana oleju i łożysk ale się okazało ze w moście było solidnie nagrzebane.
2. Łożyska i tak wymienię jak i olej w wale.
3. resory
4. gumy + łączniki drążka reakcyjnego
5. amortyzatory
6. klocki hamulcowe
7. szczęki ręcznego
8. tarczobębny (prawdopodobnie okaże się jutro)
9. silniczek wycieraczki - padnięta przekładnia - cały czas go szukam
Roboty niskokosztowe :
1. Naprawa podświetlenia progu prawa strona - solidnie tam nagrzebali łącznie z pomyleniem kolejności podpór, naprawa śrub plastikowej czarnej nakładki - praktycznie działały 3 z 16 reszta urwana.
2. naprawa/wymiana prawego przedniego zamka.
Wszytko zrobione na nowych częściach poza wahaczami górnymi.