Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: V8 z Olsztyna

2013-11-25, 21:01

Mono wytrysk :) nie bardzo popularna i pewnie bardziej gazo żerna i moco żerna niż IVG
Ostatnio zmieniony 2013-11-25, 21:02 przez Adrian, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

jaco321
Posty: 10
Rejestracja: 2012-01-25, 21:09
Lokalizacja: Gdańsk

Re: V8 z Olsztyna

2013-11-25, 22:09

Znalazłem jeszcze takiego:

http://otomoto.pl/ford-explorer-C31389352.html

to chyba gdzieś blisko Warszawy to może ktoś już go widział?

Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: V8 z Olsztyna

2013-11-25, 22:12

Tylko czemu gril jest czarny i brak zdjęć środka;)
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

jpdjpd
Posty: 42
Rejestracja: 2013-11-18, 11:08
Lokalizacja: Wawa

Re: V8 z Olsztyna

2013-12-01, 14:32

Gdybym szukał 2ki to mnie się ten podoba zadbany i fajny lakier do tego ciekawa wersja wyposażenia:
http://tablica.pl/oferta/ford-explorer- ... 80ea701032
tylko to jest wersja 2wd :(
Ten już jest nieaktualny - bo jest już mój :P:P
i to od 2ch tygodni.
Na ten moment jego graty i naprawy przekroczyły 3 tysie. pewnie skończy się na ok 4tysiach czyli niewiele ponad ustalony budżet.

Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: V8 z Olsztyna

2013-12-01, 15:20

Gdybym szukał 2ki to mnie się ten podoba zadbany i fajny lakier do tego ciekawa wersja wyposażenia:
http://tablica.pl/oferta/ford-explorer- ... 80ea701032
tylko to jest wersja 2wd :(
Ten już jest nieaktualny - bo jest już mój :P:P
i to od 2ch tygodni.
Na ten moment jego graty i naprawy przekroczyły 3 tysie. pewnie skończy się na ok 4tysiach czyli niewiele ponad ustalony budżet.
No to pogratulować - ładna sztuka, uważaj tylko w zimie te auto nawet z napędem na 4 łatwo jedzie bokiem a z napędem na sam tył jeszcze gorzej ...
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

jpdjpd
Posty: 42
Rejestracja: 2013-11-18, 11:08
Lokalizacja: Wawa

Re: V8 z Olsztyna

2013-12-01, 16:16

Gdybym szukał 2ki to mnie się ten podoba zadbany i fajny lakier do tego ciekawa wersja wyposażenia:
http://tablica.pl/oferta/ford-explorer- ... 80ea701032
tylko to jest wersja 2wd :(
Ten już jest nieaktualny - bo jest już mój :P:P
i to od 2ch tygodni.
Na ten moment jego graty i naprawy przekroczyły 3 tysie. pewnie skończy się na ok 4tysiach czyli niewiele ponad ustalony budżet.
No to pogratulować - ładna sztuka, uważaj tylko w zimie te auto nawet z napędem na 4 łatwo jedzie bokiem a z napędem na sam tył jeszcze gorzej ...
Już mnie ciut powoził.. jak skończę likwidowanie wszystkich pozostałości po bytności "naszych", powinno być lepiej: m.in. pojawi się LSD bo w tym moście był tylko jakiś domorosły mechanik płytek nie wsadził w odpowiedniej ilości - pewnie mu się nie mieściły.

Awatar użytkownika
karmel
Posty: 375
Rejestracja: 2013-06-18, 19:43
Lokalizacja: Tarnów

Re: V8 z Olsztyna

2013-12-01, 22:18

Jeśli można wiedzieć, na co te 3 tysie?

jpdjpd
Posty: 42
Rejestracja: 2013-11-18, 11:08
Lokalizacja: Wawa

Re: V8 z Olsztyna

2013-12-02, 09:41

Jeśli można wiedzieć, na co te 3 tysie?
Oczywiście :
Przód :
1.Wahacze góra - regeneracja sworzni + nowe tuleje.
2. gumy stabilizatora + łączniki
3. drążki kierownicze + końcówki
4. amortyzatory - w sumie stare są jeszcze całkiem do rzeczy.
5. łożyska kół i uszczelniacze
6. Olej silnikowy
7. reflektory (były USA - jak toto przechodziło przegląd ??)
8. klocki hamulcowe
9. uszczelki kolektora dolotowego

Tył :
1. Tylny most - miała być tylko wymiana oleju i łożysk ale się okazało ze w moście było solidnie nagrzebane.
2. Łożyska i tak wymienię jak i olej w wale.
3. resory
4. gumy + łączniki drążka reakcyjnego
5. amortyzatory
6. klocki hamulcowe
7. szczęki ręcznego
8. tarczobębny (prawdopodobnie okaże się jutro)
9. silniczek wycieraczki - padnięta przekładnia - cały czas go szukam

Roboty niskokosztowe :
1. Naprawa podświetlenia progu prawa strona - solidnie tam nagrzebali łącznie z pomyleniem kolejności podpór, naprawa śrub plastikowej czarnej nakładki - praktycznie działały 3 z 16 reszta urwana.
2. naprawa/wymiana prawego przedniego zamka.

Wszytko zrobione na nowych częściach poza wahaczami górnymi.

Wróć do „SAMOCHODY Z OGŁOSZEŃ”