Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.

OHV 1996

Moderatorzy: starwind, resetx, Hubi

Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: OHV 1996

2011-11-06, 18:28

Nie ma znaczenia ile lat jest na gazie. Jeżeli był kiepsko wyregulowany to narobiło szkód, ale jak jest wszystko OK z gazem, to nie ma różnicy między benzyną a gazem. Przy porównaniu mocy trzeba jeszcze brać pod uwagę wagę auta.
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

Awatar użytkownika
Moderator starwind
Moderator
Posty: 4858
Rejestracja: 2008-08-12, 20:49
Lokalizacja: Malbork
Model Explorera: '96 3" lift 32"BFG MT
Kontakt: Google+

Re: OHV 1996

2011-11-06, 19:35

OHV niestety bardzo słabo wypada w porównaniu z SOHC
demon prędkości to to nie jest zwłaszcza jak nie będzie palił na wszystkie cylindry
Niech Moc Będzie z Nami :lol:
Adam

Awatar użytkownika
fredperry99
Posty: 62
Rejestracja: 2010-12-12, 19:22
Lokalizacja: kraków

Re: OHV 1996

2011-11-06, 20:04

wydaje mi sie, ze dobrze byl regulowany. Moze faktycznie nie pali na wszystkie gary...bo zbiera sie strasznie, prawdopodobnie bede mial go dla siebie na caly dzien pod koniec tygodnia, posprawdzam co sie da. dziekuje

Awatar użytkownika
tropheus
Posty: 52
Rejestracja: 2011-04-08, 23:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: OHV 1996

2011-11-09, 16:53

Jeśli mogę Ci coś podpowiedzieć (mam Explorera OHV 96r od kwietnia 2011) to ja wymieniałem uszczelki pod kolektorem ssącym. Dlaczego ? Auto jak postało to po odpaleniu przez jakaś minutę skakały obroty, dusił się, itd. Po minucie mu przechodziło i było niby ok. Po wymianie uszczelek oczywiście jest w porządku, ale nie zauważyłem, żeby auto miało więcej mocy :)
Tłumaczę sobie że to nie wyścigówka i tak ma być :).
A za 300 to może wyrobisz się w uszczelkach kolektora ssącego jak będziesz chciał wszystkie wymienić, bez robocizny oczywiście i do tego jeszcze: uszczelki pokrywy zaworów *2 i oringi na wtryski *12. Jeśli dobrze pamiętam to wyniosło mnie to ok. 400
Można na początek wymienić górne uszczelki, 2 szt takie same. Koszt 2* 37 PLN i godzinka roboty.

Wróć do „SAMOCHODY Z OGŁOSZEŃ”