No ładny egzemplarz. Wlew paliwa i okolice tylnych drzwi to faktycznie standard. często tam własnie pojawia sie rdza. Jeszcze bym sprawdził progi bo to tez może byc kłopot. Jeżeli chodzi o samo autko to najlepiej jakby się przejechał ktoś z forum kto juz takie ma. Warto zwrócic uwage na pracę skrzyni, kolor i zapach oleju ASB, czy zmienia biegi płynnie i bez szrpnięć, czy nie ma poślizgów pomiędzy biegami. Standardowo obejrzeć sobie wycieki z silnika i pod autem. Stan napędów no i reduktora. Silniki są raczej nie do zabicia, jezeli pracuje równo to nie powinno być problemu. Rozrządy w tych silnikach są praktycznie bezobsługowe. Z zawieszeniem tez nie powinno być problemów. bardzo ważna jest rama, jak skorodowana bardzo to mogą być problemy,. ale to jak w każdym aucie na ramie.
Na pewno egzemplarz warty obejrzenia chociaż cena jest niestety za wysoka. nawet wliczając te kółeczka