Strona 1 z 2

5,0 V8 4X4 wersja kanadyjska

: 2013-04-07, 20:49
autor: Susel_125
Czy my wszyscy mamy te biedne 4.0?
http://tablica.pl/oferta/ford-explorer- ... 512a0;r:;s:
I co to jest blokator? :eek: Było coś takiego?

Dodałem opis z ogłoszenia:
Witam.sprzedam mojego kanadyjskiego potwora FORDA EXPLORERA Z 1997 roku z silnikiem ( niezawodnym ) V8 5,0 231k/m z napędem 4x4 all weels drive czyli stały napęd na 4 koła z elekronicznym blokatorem kół w razie boksowania.nie jest to znana wersja europejska ( biedna i z awaryjnymi silnikami 4,0 ) FORD posiada wszyskie możliwe bajery wyposażenia , klimatyzacja 2 strefowa ( przód tył , tył osobny nawiew i sterowanie owym nawiewem + sterowanie audio na tył ) skrzynia automat 4stopniowa ( praktycznie nie do zajerzdzenia uzyczona od f 150 ) po wymianie oleju i filtra w skrzyni oraz w silniku 2 miesiące temu.instalacja gazowa reduktor BRC potężna wydajność , nowe listwy wtryskowe na gwarancji nowe filtry gazu ciekłego i lotnego nowy wielozawór w butli, butla montowana pod samochodem.silnik nie do zatyrania bezobsługowy ( brak jakiegokolwiek rorządu na pasku czy łańcuchu , jest on skladany na kołach zebatych bezobsugowy)ford daje gwarancję na ten silnik na 1.000.000 km.nowy czujnik położenia przepustnicy nowa cewka zapłonowa prawa klimatyzacja nabita odgrzybiona fotele skórzane nie po przecierane ( szary kolor ) tapicerka utrzymana i w miarę czysta.opony zimowe na 16 calowych chromowanych alu i komplet letnich na alu 15 wszysko w fordzie dziala bez zarzutu choc warto wymienic świece zapłonowe i przewody ( zaczyna skakać przy przyśpieszaniu ) czyli juz do wymiany ( komplet świec 100 pln ) dodaję dużo częsci zamiennych, przedni reduktor ,drzwi,błotniki , zderzaki, lusterka, licznik itp. duzo .full elektryka czyli szyby x4 lusterka x2 2 poduszki powietrzne tempomat autoalarm z domykaniem szyb oginalne radio z nagłośnieniem( niesamowity dzwiek ) dorzucam chłodnice wody i klimatyzacji moze sie komuś przda .ok to tyle jezeli ma ktoś pytania to zapraszam , a brak oc i przeglądu wyszło. pytającym czy za 2000 PLN ODDAM MUWIĘ SERDECZNIE DZIEKUJĘ I ODSYŁAM DO SŁADU ZŁOMU...zdjecia tuż tuż dorzuce

Re: 5,0 V8 4X4 wersja kanadyjska

: 2013-04-07, 22:16
autor: SZCZooR
hehehe.. w ogóle dajcie spokój.. gość nie wie chyba sam o czym pisze.
słowa z jego ogłoszenia
all weels drive = wszystkie koła jedź
silnik nie do zatyrania bezobsługowy - to ja już wiem w jakim stanie jest ten samochód.. nikt go nigdy nie serwisował.. bo przecie bezobsługowy
przedni reduktor - co to je?
pomijam już biedne i awaryjne 4.0 bo chyba nie widział i nie jezdził nigdy.
Pomijam blokator bo to pewnie jakaś wyższa szkoła offrowdowa.
Pomijam jego błędy ortograficzne i to ze cudowne nie do zajechania auto nie ma ani przegladu ani oc.. podobno wyszło.. miejmy nadzieje ze wróci.
Aha aha.. no i jeszcze ten brak rozrządu jakiegokolwiek mnie rozwalił :-P

Re: 5,0 V8 4X4 wersja kanadyjska

: 2013-04-07, 22:28
autor: Agusia
aż się popłakałam ze śmiechu, ten blokator jest najlepszy :D

Re: 5,0 V8 4X4 wersja kanadyjska

: 2013-04-07, 22:45
autor: suszkin
facet ma wielkie poczucie humoru :lmao: :lmao: gdybym miał bliżej to bym pojechał zobaczyć ten blokator :lmao:

Re: 5,0 V8 4X4 wersja kanadyjska

: 2013-04-07, 22:47
autor: SZCZooR
A może trzeba napisać do niego i zapytać gdzie kupił ten blokator i przedni reduktor...
Podejrzewam że musi z takim sprzętem nieźle w błocie robić..

Re: 5,0 V8 4X4 wersja kanadyjska

: 2013-04-07, 22:54
autor: suszkin
skoro auto takie idealne z super silnikiem i skrzynia biegów to skąd u niego tyle częsci zamiennych z dwóch zrobił jednego????? i ma przedni reduktor :-)

Re: 5,0 V8 4X4 wersja kanadyjska

: 2013-04-07, 23:00
autor: Agusia
skoro auto takie idealne z super silnikiem i skrzynia biegów to skąd u niego tyle częsci zamiennych z dwóch zrobił jednego????? i ma przedni reduktor :-)
no jak to skąd ....... przyszły :lol: :lol: :lol:

Re: 5,0 V8 4X4 wersja kanadyjska

: 2013-04-08, 00:48
autor: MirEx68
:-D :cry: :x Ale picuś, komplet świec za 100PLN no nie wytrzymam :-D zapomniał dodać ze na stronę. Warto :-D by chyba było zrobić coś w rodzaju pamiętnika ogłoszeń i tekstów w nich zawartych. :-D

Re: 5,0 V8 4X4 wersja kanadyjska

: 2013-04-08, 00:54
autor: jacek4
Wszystko działa bez zarzutu, skacze przy przyspieszaniu, przewody,świece do wymiany.

Co to jest boksowanie kół ? Trzeba je nawalać, czy lepiej się do nich nie zbliżać ? Gamoń (delikatnie mówiąc) bez pojęcia.... :shock:

Re: 5,0 V8 4X4 wersja kanadyjska

: 2013-04-08, 00:55
autor: resetx
coś mnie handlarzem podśmierduje :/

nigdy nie dotykał tych felg że pisze o nich: "16 calowych chromowanych alu" ??

Re: 5,0 V8 4X4 wersja kanadyjska

: 2013-04-08, 17:04
autor: MateuszEX1
coś mnie handlarzem podśmierduje
Wystarczy zobaczyć jego ogłoszenia na tablicy;| nawet nie potrafi napisać poprawnie marki Dodge. Nie mówie już o tak samo śmiesznym opisie tego samochodu...

Re: 5,0 V8 4X4 wersja kanadyjska

: 2013-04-08, 18:06
autor: wit.rys
To taki sam "rzetelny" sprzedający, jak i właściciel Exa, którego oglądałem w Rzeszowie... Takich "wiarygodnych handlarzy" dobrze byłoby fotografować i exponować na tablicach "tym panom dziękujemy" :mrgreen:

Re: 5,0 V8 4X4 wersja kanadyjska

: 2013-04-08, 21:42
autor: suszkin
ten koleś ma dużo części do exII ale blokatora i przedniego reduktora nie ma :cry: szkoda

Re: 5,0 V8 4X4 wersja kanadyjska

: 2013-04-11, 23:58
autor: kizio 730
o ile mnie pamięć nie zawodzi to jakoś po sezonie letnim stał on na sprzedaż z zajechanym silnikiem w Wejherowie ,potem jakiś handlarz z okolic Starogardu go reanimował i próbował mi go wcisnąć na zamianę za motor .
Ale cena po wakacjach była coś około 5 tyś po reanimacji no a teraz

Re: 5,0 V8 4X4 wersja kanadyjska

: 2013-04-12, 00:00
autor: SZCZooR
BO teraz założony jest blokator i dokupiony przedni reduktor...
Cena musiała wzrosnąć :-P