A więc panowie i panie, byłem bardzo miło zaskoczony wizytą w Komisie "OPEL" w Bydgoszczy, sprzedawca miły i sympatyczny nie opowiadał bajek i sam zauważył że auto swoje przeszło
Dostałem wolną rękę w kwestii sprawdzenia auta a nawet przedłużacz z prądem do mojego wyładowanego laptopa.?!?!? dacie wiarę?
Wykryto następujące usterki w aucie:
nie działają siłowniki centralnego zamka, nie zamykają
lewa szyba kierowcy podrapana że szok
prawa szyba nieoryginalna
tylne szyby nie działają nie idzie ich opuścić z panelu kierowcy
przednia szyba nieoryginalna
progi, podwozie, elementy zawieszenia i układ wydechowy z licznymi ogniskami rdzy
zepsuta wkładka zamka pokrywy paki
dolne plastiki i dolne części zderzaka pomalowane czarnym matem w szpreju ukrywają baranka
pompa wspomagania nie działa na biegu jałowym bądź na niskich obrotach można się zdziwić
tapicerka został obszyta skórą jak i boczki oraz cały kokpit
błędy sondy lambda bank 1 rząd 1, oraz "to lean" czyli ubogo
samochód na benzynie nie pracuje równiutko a lekko szarpie w wyniku lekkiego wypadania zapłonu
ni gaśnie podświetlenia tylnego stopu
akumulator przypięty na pasek od spodni
samochód znosi na lewo zwłaszcza przy hamowaniu
przy obciążeniu słychać szmer prawej kasety
na liczniku 88tyś mil tego nie zkomentuje
świecił się check i kontrolka ABS ale już nie

brak przeciwmgłowej lampy
Co mi się podobało:
ASB płynna choć ciężko było wymusić kick-down ale to raczej wina mieszanki
Silnik 4-
zawieszenie bez luzów
na pace oryginalny kosz na duże gabaryty - unikat
opony ładne 5
tarcze hamulcowe 5+
tylny most z tarczami a nie z bębnami 6+++
mosty i łożyska nie wyły
działał sterownik 4x4 na wszystkich trybach choć po włączeniu low zamykał się siłownik drzwi prawy tył (normalnie drzwi się zamykały

) 3 razy próbowałem bo nie wierzyłem
klima sprawna i chodzi choć elektromagnes załączał się już z hukiem
Na koniec żeby nie było że jestem gołosłowny:
