Fordy Explo I
: 2017-10-23, 10:07
Witam! Jestem nowy na forum a się nie przedstawiłem bo nie wiem czy zostanę posiadaczem Forda Explo i proszę was o jakieś rady na co zwrócić uwagę przy oględzinach. Szukałem właśnie jakiejś dużej 4x4 ale z konkurencyjnych wytworów to Blazery mają podciśnieniowe załączanie napędów, jeepy XJ są zajechane i silniki przeważnie diesel, na japońce nie patrzę a Dodge jest poza skalą $$$. Auto będzie służyło do wożenia mojej rodzinki oraz różnych rzeczy na wioskę a będzie tego sporo.
Tutaj moje 2 typy:
https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes- ... xtor=SEC-8
Ten pierwszy ma następujące wady z tego co mi mówił właściciel:
-uszczelka przekładni kierowniczej? (to ponoć standard w tych autach)
-skrzynia biegów się "namyśla" przy wrzucaniu wstecznego (olej / moduł skrzyni)
-korozja w okolicy nadkola wlewu paliwa
-rdzawe naloty tu i ówdzie, konserwowane olejem? Na narożach drzwi dół.
-wymieniona przednia szyba
-zaprawki i malowania tu i tam...
-przegląd do grudnia
no i najgorsze
-odbijający pedał hamulca? (czyżby zapieczone cylinderki?) Ale jak on to określił, on by się tym nie przejmował
Poza tym auto posiada starą instalację LPG na nowej butli wbite w dowód (co mnie trochę odrzuca).
Ze zrobionych rzeczy:
+progi wymienione jakiś czas temu
+krzyżak w przednim moście
+regulator napięcia
+oleje filtry
+uszczelki pokryw zaworowych
+długie ubezpieczenie do lipca 18roku
Na plus tego auta u mnie zasługuje komplet chromowanych zderzaków i grill. Ale to tylko detale
Drugi typ to o wiele lepiej zadbany egzemplarz, jednak bez chromów ;<
https://www.olx.pl/oferta/ford-explorer ... oPdai.html
Gadałem z gościem ale jest słabo dostępny w PL teraz i wysłał mi kilkanaście zdjęć z remontu. Jedyną wadą samochodu jest ta nieszczęsna uszczelka przy przekładni kierowniczej, ale jak chce to on mi da drugą przekładnie razem ze starą skrzynią biegów. Posiada lepsze felgi aftermarketowe i ogumienie nówki. Minusem jest niedługo kończące się OC i przegląd.
Proszę Was o opinię i jakieś porady. Pozdrawiam!
Tutaj moje 2 typy:
https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes- ... xtor=SEC-8
Ten pierwszy ma następujące wady z tego co mi mówił właściciel:
-uszczelka przekładni kierowniczej? (to ponoć standard w tych autach)
-skrzynia biegów się "namyśla" przy wrzucaniu wstecznego (olej / moduł skrzyni)
-korozja w okolicy nadkola wlewu paliwa
-rdzawe naloty tu i ówdzie, konserwowane olejem? Na narożach drzwi dół.
-wymieniona przednia szyba
-zaprawki i malowania tu i tam...
-przegląd do grudnia
no i najgorsze
-odbijający pedał hamulca? (czyżby zapieczone cylinderki?) Ale jak on to określił, on by się tym nie przejmował

Poza tym auto posiada starą instalację LPG na nowej butli wbite w dowód (co mnie trochę odrzuca).
Ze zrobionych rzeczy:
+progi wymienione jakiś czas temu
+krzyżak w przednim moście
+regulator napięcia
+oleje filtry
+uszczelki pokryw zaworowych
+długie ubezpieczenie do lipca 18roku
Na plus tego auta u mnie zasługuje komplet chromowanych zderzaków i grill. Ale to tylko detale

Drugi typ to o wiele lepiej zadbany egzemplarz, jednak bez chromów ;<
https://www.olx.pl/oferta/ford-explorer ... oPdai.html
Gadałem z gościem ale jest słabo dostępny w PL teraz i wysłał mi kilkanaście zdjęć z remontu. Jedyną wadą samochodu jest ta nieszczęsna uszczelka przy przekładni kierowniczej, ale jak chce to on mi da drugą przekładnie razem ze starą skrzynią biegów. Posiada lepsze felgi aftermarketowe i ogumienie nówki. Minusem jest niedługo kończące się OC i przegląd.
Proszę Was o opinię i jakieś porady. Pozdrawiam!