Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
BenoNS
Posty: 0
Rejestracja: 2017-12-21, 18:37
Lokalizacja: Nowy Sącz
Model Explorera: Sport trac

Sport trac z otomoto

2017-12-21, 18:46

Witam,

Jestem nowy w temacie i z explorerem nie mam jeszcze doświadczenie. Interesuje mnie explorer z otomoto:

https://www.otomoto.pl/oferta/ford-expl ... zmL62.html

Czy ktoś może go oglądał ma jakieś info. Mam po niego ponad 400 kilometrów więc każda pomoc się przyda. Właściciel mówi że igła po Vin też nic niepokojącego nie znalazłem.


dzięki za pomoc

BenoNS
Posty: 0
Rejestracja: 2017-12-21, 18:37
Lokalizacja: Nowy Sącz
Model Explorera: Sport trac

Re: Sport trac z otomoto

2017-12-23, 08:27

Powiedzcie mi może coś o samochodzie czy cena nie jest za wygórowane mi jest cieszko go przyrównać bo nie ma zabardzo konkurencji.

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Sport trac z otomoto

2017-12-23, 09:59

bo to auto nie ma konkurencji w tej konfiguracji to najlepszy explorer jaki jeździ po ziemi, pytanie jak wygląda i zachowuje się realu tego nikt ci nie powie dopóki samemu się nie zobaczy
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

piotrryki
Posty: 0
Rejestracja: 2017-12-25, 23:18
Lokalizacja: ryki
Model Explorera: sport truck 2001 sohc

Re: Sport trac z otomoto

2017-12-26, 23:17

Mam taki samochodzik tylko z 2002 z silnikiem 4l. Używam go jako ciągnika rolniczy :mrgreen:

BenoNS
Posty: 0
Rejestracja: 2017-12-21, 18:37
Lokalizacja: Nowy Sącz
Model Explorera: Sport trac

Re: Sport trac z otomoto

2018-01-05, 20:53

Witam Ponownie,