Strona 1 z 2

Explorer I

: 2011-02-22, 20:15
autor: lukzak
Witam! W weekend wybieram się z nadzieją zakupu mojego pierwszego samochodu 4x4, a oto link do ogłoszenia: http://otomoto.pl/ford-explorer-stan-b- ... 13320.html

Prosiłbym o radę na co zwrócić uwagę, w jaki sposób sprawdzić napędy itd. Jak wspomniałem powyżej to moje pierwszy samochód 4x4 więc na tym etapie nie wiem nawet jak się włącza w/w napęd 4x4. Bardzo proszę o rady gdzie zajrzeć i czego szukać. :-)

Re: Explorer I

: 2011-02-22, 20:43
autor: Adrian
Witam! W weekend wybieram się z nadzieją zakupu mojego pierwszego samochodu 4x4, a oto link do ogłoszenia: http://otomoto.pl/ford-explorer-stan-b- ... 13320.html

Prosiłbym o radę na co zwrócić uwagę, w jaki sposób sprawdzić napędy itd. Jak wspomniałem powyżej to moje pierwszy samochód 4x4 więc na tym etapie nie wiem nawet jak się włącza w/w napęd 4x4. Bardzo proszę o rady gdzie zajrzeć i czego szukać. :-)
Za tą cenę to zwróć uwagę na cenę :-) Jak nie masz daleko to warto się przejechać zobaczyć, ale NIE KUPIĆ, na pewno długo powisi, porównaj z innymi, średnia cena za 1kę to gdzieś w granicach 6tyś. Jak się nie znasz to polecam jechać z kimś z forum, obejrzeć jak znajdziesz chętnego, albo chociaż obejrzeć czyiś egzemplarz pogadać itp.

Re: Explorer I

: 2011-02-22, 21:03
autor: Dawid
V8...no ;-)

Re: Explorer I

: 2011-02-22, 21:11
autor: Speedo
11700, cygaro w bagazniku i instalacja na srubke... ja bym jeszcze przemyslal ten zakup ;)

Re: Explorer I

: 2011-02-22, 21:13
autor: Adrian
11700, cygaro w bagazniku i instalacja na srubke...
Łał jakie grypsy, muszę zapamiętać :-P

Re: Explorer I

: 2011-02-22, 21:42
autor: lukzak
Przez telefon gość zszedł na 10000. Dojazdu mam ok 180km więc się waham bo nie wiem czy warto jechać bo dosyć kawałek drogi, a biorąc płynność ruchu na naszych drogach to cały dzień stracony, a do domu zjeżdżam tylko na weekendy. W rozmowie telefonicznej gość twierdzi że LPG sekwencja, czy ze zdjęcia można poznać co to za LPG?

Re: Explorer I

: 2011-02-22, 21:51
autor: Speedo
może i sekwencja, chociaż ten kompik na pierwszym planie to mi na jakiś autronic wyglada i wtrysków zbytnio nie widać, małe foto :/

Re: Explorer I

: 2011-02-22, 22:21
autor: lukzak
Waham się coraz mocniej bo w tej cenie to już Ex II można kupić np: http://otomoto.pl/ford-explorer-gaz-sek ... 98692.html nad którą też się zastanawiałem, lecz jakoś tak bardziej do jedyneczki mnie ciągnie, jak naczytałem się o kłopotach z rozrządem. Chciałbym kupić samochód w miarę rozsądnej cenie tzn. do ok 10000, no i żeby reprezentowało sobą jakiś możliwy stan techniczny.

Re: Explorer I

: 2011-02-23, 07:27
autor: Speedo
kup dwójkę ohv - unikniesz problemów z rozrządem :)

Re: Explorer I

: 2011-02-23, 07:33
autor: ulek
tak jak Speedo pisze poszukaj 2 OHV te 50 koni mniej rekompensuje brak problemów z rozrządem

np ta wygląda fajnie. cena plus gaz i spokojnie zmieścisz się w założeniach jeszcze na krzynkę wódy ci zostanie

http://allegro.pl/ford-explorer-4x4-4-0 ... 82879.html

Re: Explorer I

: 2011-02-23, 08:05
autor: Adrian
Ja swoją dwójkę ohv kupiłem za 6tyś w zeszłym roku z sekwencją, trochę pierdół było do zrobienia, ale dalej jeździ i fajna wersja. Za ten samochód na prawdę nie warto dawać więcej niż 6tyś, przepłacić można 1tyś ale nie 4tyś. Jakby było bliżej to można by pojechać żeby się przejechać, ale 180km to nie warto ...

Re: Explorer I

: 2011-02-23, 11:11
autor: Hubi
lukzak, cena jak za jedynkę jest mocno przesadzona. To auto musiałoby być rzeczywiście w perfekcyjnym stanie za tą kasę, wręcz w stanie kolekcjonerskim ;)

Ato się ładnie prezentuje. Lekka skucha z tą butlą w bagażniku. Moim zdaniem musiałby tak do 8 tys zejść, żeby je sprzedać.

Re: Explorer I

: 2011-02-23, 11:39
autor: Speedo
Ato się ładnie prezentuje.
czy ja wiem, może z zewnątrz (pewnie jest przygotowane na zagonienie) to tak, ale w srodku na moje oko jest zciuchrane, pewnie nie kazdy przywiązuje do takich rzeczy wagę ale np moje serce krwawi jak w desce sa nawiercone otwory pod 10 uchwytow na 13 roznych rodzajow komorek, dziury w podsufitce i inne kwiaty, wbrew pozorom takie rzeczy sa kosztowne do wyprostowania i pracochlonne, za te kwote to powinien jakis ideal byc a nie zajechany sztrucel

Re: Explorer I

: 2011-02-23, 11:43
autor: Hubi
wiadomo, że nic nie zastąpi organoleptycznego kontaktu z autem. Zdjęcia to zdjęcia. Ładne i tyle. Ostatnio jak pstryknąłem jakąś fotę mojemu, to aż się ździwiłem, że tak się ładnie błyszczy :P

Re: Explorer I

: 2011-02-23, 15:07
autor: Susel_125
tak jak Speedo pisze poszukaj 2 OHV te 50 koni mniej rekompensuje brak problemów z rozrządem

np ta wygląda fajnie. cena plus gaz i spokojnie zmieścisz się w założeniach jeszcze na krzynkę wódy ci zostanie

http://allegro.pl/ford-explorer-4x4-4-0 ... 82879.html
Ta dwójka trochę dziwnie ma przednie koła rozkraczone /---\
Może wymieniał górne wachacze i źle ustawił kąty, będzie opony brać odśrodka.
A może i sie rozkacza już za te pieniądze, he he.