Strona 1 z 2
Explorer II 2000r 5.0 V8 z Rybnika
: 2011-04-07, 10:40
autor: danon
Witam,
Znalazłem ciekawy egzemplarz w Rybniku. Co o nim sądzicie? Szukam 5-litrowego auta, bo 4.0 wydaje mi się za wolny, a przywykłem do aut, które mają 8sek do setki. Jakię zalety i wady? Będę wdzięczny za każdą uwagę. To może być mój pierwszy Explorer.
http://otomoto.pl/ford-explorer-limited-C17900687.html

Re: Explorer II 2000r 5.0 V8 z Rybnika
: 2011-04-07, 14:12
autor: starwind
niewiele tam napisane w tym ogłoszeniu
z zewnątrz wygląda poprawnie tyle można powiedzieć
Re: Explorer II 2000r 5.0 V8 z Rybnika
: 2011-04-07, 14:34
autor: norbi73
a co to znaczy poprawnie?? bo dla mnie ocenianie aut po zdjęciach to nieporozumienie , mogę ci pokazać 10-tki sztrucli które pięknie wychodzą na fotkach.
Re: Explorer II 2000r 5.0 V8 z Rybnika
: 2011-04-07, 15:33
autor: Kamil
jak dla mnie troche prawa strona bardziej się błyszczy - dokładniej wygląda jakby halogen w zderzaku był jaśniejszy jak i zderzak z lampą. Pozatym coś tam nie gra ze zgraniem maski z błotnikiem. Ale to tylko może być wina zdjęcia.
Re: Explorer II 2000r 5.0 V8 z Rybnika
: 2011-04-07, 17:40
autor: RAFBOR
a przywykłem do aut, które mają 8sek do setki
Na pewno chesz Explorera??? Te samochody to raczej na wyścigówki sie nie nadają. Tylko patrzeć jak zjarasz automat....
Pomyśl lepiej nad jakimś Porsche

Re: Explorer II 2000r 5.0 V8 z Rybnika
: 2011-04-07, 19:12
autor: danon
Nie chce się ścigać, ale lepiej mieć zapas pod stopą. Moim aktualnym autem nigdzie nie wjadę, a chcę coś na zimę i letnie wycieczki po słowackich Tatrach.
Re: Explorer II 2000r 5.0 V8 z Rybnika
: 2011-04-07, 20:42
autor: norbi73
Kup sobie GMC Typhoon i wtedy będziesz zadowolony na pewno

Re: Explorer II 2000r 5.0 V8 z Rybnika
: 2011-04-07, 22:19
autor: starwind
mogę ci pokazać 10-tki sztrucli które pięknie wychodzą na fotkach.
to też Norbercie napisałem

na zdjęciu wygląda ładnie

Re: Explorer II 2000r 5.0 V8 z Rybnika
: 2011-04-07, 22:38
autor: norbi73
Adam moim i tylko moim zdaniem sam dział to fajna idea ale to powinno działać tak , że ktoś prosi kogoś o obejrzenie konkretnej taczki , (ktoś może auto zna , zna właściciela itd.itp((dogadują się na pw co do szczegółów np zwrotu za wachę itd.))) a nie wróżenie z fusów na podstawie fotek lub quiz kto jest bystrzejszy i znajdzie więcej kukułek. a to by wymusiło w tym dziale pisanie ludzi konkretnie zainteresowanych kupnem... ale to tylko moja opinia.
Re: Explorer II 2000r 5.0 V8 z Rybnika
: 2011-04-07, 23:58
autor: starwind
a ja tylko napisałem że informacje z ogłoszenia nic nie mówią

więc zostają tylko ładne fotki

Re: Explorer II 2000r 5.0 V8 z Rybnika
: 2011-04-08, 05:25
autor: Rad-T
idea tego działu taka była, parę autek w moich okolicach już oglądałem dla zainteresowanych i w dwóch wypadkach zakończyło się zakupem

a z fotek to wróżenie z fusów jest i tyle. Chyba że auto znane to wtedy łatwiej.
Re: Explorer II 2000r 5.0 V8 z Rybnika
: 2011-04-08, 07:09
autor: Adrian
Witam,
Znalazłem ciekawy egzemplarz w Rybniku. Co o nim sądzicie? Szukam 5-litrowego auta, bo 4.0 wydaje mi się za wolny, a przywykłem do aut, które mają 8sek do setki. Jakię zalety i wady? Będę wdzięczny za każdą uwagę. To może być mój pierwszy Explorer.
http://otomoto.pl/ford-explorer-limited-C17900687.html

Tak na marginesie to do 60 mil sohc ma 0.7 s mniej, choć jest słabszy ale skrzynia jest 5 biegowa a w 5l 4 biegowa.
do 60 mil:
OHV 4.0 10,5
OHV 5.0 8,8
SOHC 4.0 8,1
Źródło
http://www.explorerforum.com/ntrprize/spec2000.htm
Co do samochodu to faktycznie wygląda na szpachlowany malowany z jednej strony - ale to trzeba zobaczyć. Ogólnie silnik 5l, jak już pewnie czytałeś, jest zdecydowanie bardziej żywotny.
Re: Explorer II 2000r 5.0 V8 z Rybnika
: 2011-04-11, 11:43
autor: BliG
Tak na marginesie to do 60 mil sohc ma 0.7 s mniej, choć jest słabszy ale skrzynia jest 5 biegowa a w 5l 4 biegowa.
do 60 mil:
OHV 4.0 10,5
OHV 5.0 8,8
SOHC 4.0 8,1
Źródło
http://www.explorerforum.com/ntrprize/spec2000.htm
Co do samochodu to faktycznie wygląda na szpachlowany malowany z jednej strony - ale to trzeba zobaczyć. Ogólnie silnik 5l, jak już pewnie czytałeś, jest zdecydowanie bardziej żywotny.
Że jak?
4.0 SOHC szybciej osiąga 60 mil niż 5.0 ??
Chyba coś nie kaman... jak pamiętam z europejskich danych technicznych, to 4.0 miało coś niewiele powyżej 10s 0-100km/h...
Re: Explorer II 2000r 5.0 V8 z Rybnika
: 2011-04-11, 13:20
autor: Adrian
Może to chodziło o OHV w Sporcie
Re: Explorer II 2000r 5.0 V8 z Rybnika
: 2011-04-11, 13:24
autor: Adrian