Witam wszystkich
Posiadam expl2 4.0 SOHC automat 4r55e lub 5r55e (nie jestem pewny)
Mam taki problem.
Auto rzpedza sie do 60km/h i zaswieca sie o/d.
Na malym gazie wydaje mi sie zmienia biegi 4 lub 5 raze w gore, efekt koncowy 60 km/h przy 3000rpm.
Przy pełmym gazie biegi zienia 1,2,3 w gore, efekt koncowy 60km/h przy 3000rpm.
W dol biegi schodza normalnie, samochod moge rozpedzic powyzej 60km/h tylko kosztem obrotow.
Auto dziala tak jak napisalem, 4x4h dziala tak samo z zapietym przednim mostem, 4x4L nie wlacza chodz przy odpaleniu test kontorlek pokazuje ze swieci.
Sprawdzilem shift motorek wydaje sie ok.
Przeczyscilem wszystkie kostki
Sprawdzielm wszystkie bezpieczniki
VSS w reduktorze ok
Czyjniki predkosci w reduktorze przeczyscilem ale nie obmierzylem.
Jest jeszcze jakis czujnik w skrzyni na gorenej czesci to chyba tez jakis czujnik predkosci ale jeszcze go nie sprawdzalem.
Przelącznik 4x4 w kabinie komunikuje sie z kompem we wszystkich pozycjach.
Resetowalem klomputer, przed ruszczeniem stal odpalony przez 15 min i nic to nie zmienilo.
Prosze o jakies podpowiedzi bo nie wiem juz co mam dalej robic.
Czy to juz czas na wyjecie płyty sterującej ze skrzyni...?
Pozdrawiam[/b]
Dodam jeszcze ze kupilem go w takim stanie i chcialbym przywrocic go do swietnosci...
Ztego co mi powiedzial sprzedajacy to usterka powstała w nastepujacy sposob...
Po wymianie oleju w asb i silniku (asb- dex III) normalnie wrocil do domu i postanowil pojechac troszke w teren, zalaczyl 4x4L ktoro chyba musialo wowczas dzialac (zakładam ze wiedzial jak sie przelacza nepedy ale to tylko załozenie), pojezdzil troche.
Konczac zabawe wylączył naped no i byly juz objawy jakie opisalem na poczatku.