w zasadzie więcej nie pojedziesz ba i skrzynia wywali ci błąd bo u nas raczej trzeba używać wymuszonych 1/2 na reduktorze jak wrzuci 3 to mu się prędkość nie zgodzi z obrotami wychyleniem przepustnicy i takie tam i wywali (OD) przerobiłem temat już

więc na 3 i na low już będzie głupiał

no i to by miało sens
wracam właśnie z pod auta (zimno) no i jak przeczuwałem reduktor ustawiony na 4x4L przestawiłem ręcznie na 4x4H i jest ok no ale pozostała kwestia shiftmotorka który był przestawiony na pozycję 4x4L więc za pomocą akumulatora i 2 kabelków pomogłem mu wrócić na swoje miejsce i już myślałem że będzie ok ale niestety nie... mój shiftmotor znów zawiódł i nie działa... już bym wolał ręcznie to robić (muszę namierzyć na amerykańskim forum ten temat bo widziałem że ktoś tam miał tak zrobione)
