Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
stiopen
Posty: 163
Rejestracja: 2008-11-15, 19:27
Lokalizacja: Ciermięcice

Padła ASB czy Reduktor?

2014-04-16, 21:32

Wiec tak.teść bawił sie dziś przełacznikiem 4x4 i 4x4 LOW na lakach..Potej akcji objaw jest taki ze EXII OHV zachowuje sie jakby miał spalone sprzegło w manualce..jak sie przyspiesza mocniej to sie sliza w sesie nieprzyspiesza,na małym gazie-normalnie,na wspecznym normalnie.ASB była po regeneracji i wszystko pieknie chodziło.Przy skretach cos tak zaczyna chrobotac pod wieksza górke ma kłopot z podjechaniem pod nią..co to moze byc?..ASB padła czy reduktor?..Nic niewiem o reduktorze pewnie nikt nigdy niezmieniał oleju.Prosze o porade..THX.P.S dzis kupiłem EXI i jestem w szoku ze EXI z 1994r. chodzi jak pszczółka,lepiej od EXII z 1996r-OHV..smiga jak tralala,nic niepuka nic niestuka.
Ostatnio zmieniony 2014-04-16, 21:33 przez stiopen, łącznie zmieniany 1 raz.
Cadillac Eldorado 1976
Iveco 2007
Bmw L6 635 CSI Automat 1987
Jaguar 1996
EXII OHV 1996
EXI Mertz 1994

ludzik
Posty: 92
Rejestracja: 2009-03-24, 21:47
Lokalizacja: Mława i okolice

Re: Padła ASB czy Reduktor?

2014-04-16, 21:41

Jak się ślizga to raczej nie reduktor... to te droższe się popsuło.
Krzysiek - jak mogę, to pomogę. Kom. tel. po lewej :)
__________________________________________
Ex II
A170 CDI
Iveco 35S18 - użytkownik
Windstar II - użytkownik

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: Padła ASB czy Reduktor?

2014-04-16, 21:47

zrób reset ;-) klemy z aku ;-) i powinno pomóc :-) masz spięty 4x4 a tata niech sie mamy guzikami bawi ;-) :-D
Ostatnio zmieniony 2014-04-16, 21:51 przez Kojot, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
stiopen
Posty: 163
Rejestracja: 2008-11-15, 19:27
Lokalizacja: Ciermięcice

Re: Padła ASB czy Reduktor?

2014-04-16, 21:53

No jakby to było tylko reset z aktu to normalnie Uratowany..narzucał HU..ów EXII i powiem ze go wyrzuce na złom wypne klemy,to sie moze naprawi ze strachu hyhy..przy komputerach tak działa..Złosliwosc rzeczy martwych.Jak nie to zamienie na 2-gą jedynke.Pytanie..Klima z EXII OHV pasuje do EXI?.
Cadillac Eldorado 1976
Iveco 2007
Bmw L6 635 CSI Automat 1987
Jaguar 1996
EXII OHV 1996
EXI Mertz 1994

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: Padła ASB czy Reduktor?

2014-04-16, 22:00

na oko tak napewno altek pasuje i pompa wspomagania to pewnie spręzarka też

Awatar użytkownika
stiopen
Posty: 163
Rejestracja: 2008-11-15, 19:27
Lokalizacja: Ciermięcice

Re: Padła ASB czy Reduktor?

2014-04-16, 22:09

Jutro zrobie reseta i opisze co sie dzieje..Dzieki za pomoc chłopaki.
Cadillac Eldorado 1976
Iveco 2007
Bmw L6 635 CSI Automat 1987
Jaguar 1996
EXII OHV 1996
EXI Mertz 1994

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: Padła ASB czy Reduktor?

2014-04-16, 22:25

Jutro zrobie reseta
co masz na myśli zrobię? upijesz mnie czy jak ;D :lol: :mrgreen: :-P

a na desce nic nie informuje o zapiętym 4x4? sam reset może nie zadziałać, mógł się skopać shift (wiem coś o tym) i trochę namieszał... no ale daj znać co będzie po resecie ;)

Awatar użytkownika
stiopen
Posty: 163
Rejestracja: 2008-11-15, 19:27
Lokalizacja: Ciermięcice

Re: Padła ASB czy Reduktor?

2014-04-16, 23:11

Na desce jest zero info i zero błedów..P>S reset jakbys był szałową smerfetką :lol: to..hyhy :lol:
Ostatnio zmieniony 2014-04-16, 23:12 przez stiopen, łącznie zmieniany 1 raz.
Cadillac Eldorado 1976
Iveco 2007
Bmw L6 635 CSI Automat 1987
Jaguar 1996
EXII OHV 1996
EXI Mertz 1994

Awatar użytkownika
stiopen
Posty: 163
Rejestracja: 2008-11-15, 19:27
Lokalizacja: Ciermięcice

Re: Padła ASB czy Reduktor?

2014-04-17, 10:00

Ok. zrobiłem tak jak mowiliscie,zdiołem klemy-załozyłem i dzida...Poprawiło sie o wiele ale cos podstukuje z dołu tak jakby cos sie zerwało z uchwytu i stuka o podwozie(takie mam wrazenie) przy odpaleniu na wysokich obrotach wsteczny ok a na D troche pomyslał zapioł i poszedł,potem juz zapinał za kazdym razem bieg,ASB przerzuca biegi idealnie bez szarpniec tak jak zawsze....Co jeszcze moge zrobic zeby to poprawic?..na kanał z nim?.P.S zamienie EXII OHV-LPG sek.Dorzucam drogi silnik bo mam nowy z 180tys km.ASB po remacie tarcze i klocki nowka..-zamienie-na EXI.:)Bede miał 2-jedynki..nawet mi sie bardziej podoba.
Cadillac Eldorado 1976
Iveco 2007
Bmw L6 635 CSI Automat 1987
Jaguar 1996
EXII OHV 1996
EXI Mertz 1994

Wróć do „SKRZYNIE AUTOMATYCZNE ASB”