przepraszam,ale czy bez ściągania skrzyni nie można sprawdzić czy pompa działa czy nie?
nie wiem może wystarczy zdjąć przewód od chłodnicy oleju i będzie widać czy jest ok?
pytam z czystej ciekawości,bo widzę że sprawa się już wyjaśniła.
O to, to, to.rozumiem że skrzynia może gubić ciśnienie gdzieś w środku
Tak jak napisałem wyżej, rozerwana zębatka pompy. Ta usterka jest w skrzyni którą Waldek przywiózł do mnie ponieważ nie było reakcji na skrzyni (rozerwana zębatka) jak również nie wchodziły 2 i 1 z dźwigni do zmiany biegów. Podejżewam że w tej skrzyni z którą teraz walczy Waldek też jest rozerwana zębatka w pompie. A tak wygląda zębatka ze skrzyni która trafiła do mnie.zdjąłem tylko pompe olejową. Reszty już nie muszę pisać
dokładnie takZ wypowiedzi Radka wnioskuję, że zakłada się skrzynię z konwerterem do bloku, a potem dokręca konwerter do zamachu z już założoną skrzynią