- przestała włączać OD i ciągnął tylko do 4 biegu
- jednocześnie zmiana niskich biegów odbywała się z wyraźnym szarpnięciem
- temperatura skrzyni normalna
- olej jest (wymieniałem dynamicznie z 1,5 roku temu, choć już nowy filtr i bańka atfu czekała na ponowną wymianę )
- błąd na komputerze Overdrive Band Failed Off
Po dotarciu do domu postanowiłem zacząć szukać przyczyny od regulacji overdrive'u (zdjęcie). Wcześniej jednak zacząłem od wymiany oleju i filtru w skrzyni bo i tak miałem to w planie. Dla wygody i swobodnego dostępu odkręciłem część rury wydechowej (odcinek z katalizatorem pod skrzynią). Olej był czysty, żadnych urwanych części, niewielka ilość osadu na magnesie. Olej wymianiałem dynamicznie około 1.5 roku temu. Ogólnie ok.
Przy okazji szukając możliwych przyczyn braku OD na forum amerykańskim znalazłem informację o poluzowywaniu się śrub płyty sterującej w skrzyni (czarne śruby na płycie na zdjęciu). O tym też pisał Krzysztof Kurek. I zonk, śruby luźne jak na mój gust zdecydowanie za luźne. 80 % śrub dociskających było słabo dokręconych.
Dokręciłem, skończyłem całość, jazda testowa i kolejny zonk

Juz zapomniałem, że ta skrzynia może tak dobrze pracować. Wszystko działa lepiej. OD jak wcześniej zniknął tak się pojawił znowu. Komputer błędu już nie pokazuje.
Jeśli jaką część "awarii" tej skrzyni można przypisać nieszczelnościom pod płytą czy poluzowanym śrubkom czy innym drobiazgom to ja podziękował za taką konstrukcję skrzyni, no ale ja się nie znam.
