jash nie holuj go na N bez odpiecia walu - chodzi o to ze skrzynia nie ma wtedy porzadnego smarowania i cisnienia bo pompa oleju nie chodzi, a mimo wszystko skrzynia kreci wszystkim bo kola (poprzez waly) beda to wymuszaly i moze sie to juz w ogole zle skonczyc

myslalem ze laczenie skrzynia reduktor bo pisales ze za miska w kierunku tylu auta.
nie ma potrzeby odkręcania wału,jeżeli silnik pracuje w czasie holowania.
pompa oleju ma bezpośredni napęd z silnika i pompuje olej jak należy.poza tym większość części jest smarowana metodą rozbryzgową przez wirujące elementy skrzyni tak samo w czasie jazdy jak i holowania.
jeżeli ktoś bardzo chce może odkręcić wał ale od strony mostu i podwiesić go.w tym wypadku w czasie holowania dżwignia zmiany biegów w położeniu P.
nawiązując do sedna sprawy obfity wyciek oleju między skrzynią a reduktorem nie jest możliwy.
wygląda to na przelewający się olej przez odpowietrznik skrzyni lub reduktora.
jeżeli leci z odpowietrznika reduktora to za pewne przelał się do niego olej ze skrzyni przez uszkodzony uszczelniacz który też musiał zostać przez coś uszkodzony.
jeżeli leci ze skrzyni i olej poleciał zaraz po odpaleniu to nie mam pojęcia nawet zielonego dlaczego tak się stało.
sorry za dwa posty pod rząd ale nie dało się zacytować dwóch osób w jednym.
PS obejrzałem dopiero zdjęcie josh-a i zadaje się że źle opisał o co chodzi.
wygląda na to że leci między silnikiem a skrzynią.tam faktycznie musiał puścić uszczelniacz tyle że one bez powodu się nie psują.
najczęściej panewka zaciera się na konwerterze i opiłki wykańczają uszczelniacz.