W moim przypadku jak ruszajac wcisne mocno pedal gazu (np na 4tys.obr)
to obrotomierz stoi jak narysowany na 4 tys (ani drgnie podczas wskakiwania kolejnego biegu) a skrzynia zmienia biegi 1 , 2 , 3 dopiero jak odpuszcze lekko gaz bo juz strach wchodzi OD (ponad 100km/h w miescie ciezko sie jezdzi bezpiecznie - nie chcialbym przejechac po czyjejs glowie

)
sorki ale nie kumam
cytuję
" ... U mnie zmienia idealnie zawsze na 40, 80 i 100km/godz ... "
przeciez jak mocno depczesz auto , to skrzynia wysoko ciagnie na każdym biegu ,
czyli np 1 do 50km/h 2 do 90km/h 3 do 130km/h
podaje przyklad , moja tak nie zmienia przełożeń
a jak ruszasz jak emeryt (nie ubliżając nikomu
to skrzynka wrzuca nastepny bieg przy niskiej prędkości , a co za czym idzie przy niskich obrotach silnika , bo nie ma dużego obciążenia ...
ja to rozumiem w ten sposób , ale oczywiscie moge sie mylic
Mówisz że :
" ... Jeśli skrzynia pracuje właściwie to i będzie zmieniać biegi przy konkretnych obrotach a co za tym idzie przy konkretnej prędkości również ... "
wedłóg mnie nie zawsze , w zaleznosci w jaki sposób rozpedzasz auto , to skrzynka bedzie zmieniac biegi przy roznych predkosciach (ps. u mnie skrzynka nie pracuje właściwie , bo sie ślizga

)
cytuję
" ... Chciałem wiedzieć jak twoja skrzynie zmienia kolejne biegi i jak bardzo duży masz uślizg w trakcie zwykłego rozpędzania auta ... "
ciezko jest powiedziec i zrozumieć - zwykle rozpedzanie auta ...
każdy "normalnie" moze inaczej rozpedzac auto
cytuję
" ... U mnie zmienia idealnie zawsze na 40, 80 i 100km/godz - oczywiście mam na myśli rozpędzanie auta bez odpuszczania gazu w celu wymuszenia zmiany biegu ... "
czyli musisz piłować go na jedynce aż do 40km/h zeby weszła dwójka
a trójka dopiero przy 80km/h
to ja tak nie mam ani w EX ani w żadnym poprzednim automacie w innych autach a mialem nawet mietka w automacie z 1982r czyli duuuużo starsza skrzynka niz w naszych fordzikach
Proszę Cię kolego żebyś nie odebrał tej rozmowy jako kłótni , bo to nie o to chodzi
