Siemanko jestem akurat w łodzi i dopadł mnie ten sam problem co Adriana, żebym się w hotelu nie nudził. Błąd P1700 w zasadzie tylko jak bardziej skasztani to wyskakuję jak w LOGu, Objaw rano na zimnio ruszam z wymuszonych 1 2 3 jak się rozbuja na D i lata, jak ruszę normalnie to ciężko idzie i po wrzuceniu na 2 obroty lecą auto się toczy
===EATC DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Elektroniczna automatyczna regulacja temperatury
===END EATC DTC Brak===
===OBDII DTC P1120-P===
Kod: P1120 - Warto__ dla obwodu czujnika TP poni_ej zakresu - warto__RATCH zbyt niska.
Status:
- Oczekujący - usterka oczekuje na potwierdzenie
Moduł: Diagnostyka pokładowa II
Szczegóły kodów usterek
Warto__ dla obwodu czujnika TP poni_ej zakresu - warto__RATCH zbyt niska.
Kod ten zostaje zapisany w pamięci w przypadku gdy moduł PCMwykrywa, iż napięcie w obwodzie czujnika TP jest niższe od wartościnapięcia dla zamkniętej przepustnicy, ale wyższe od wartości minimalnej.
Przyczyn_ tego kodu DTC mo_e by_:
Zacięcie się lub wygięcie cięgna przepustnicy.
Obluzowany czujnik przy zespole wtryskiwacza jednopunktowego.
Niewłaściwe wyregulowany ogranicznik przepustnicy.
Nieprawidłowa wartość RATCH zapisana w KAM.
Czujnik
===END OBDII DTC P1120-P===
===OBDII DTC P1700-C===
Kod: P1700 - Przekładnia nie wybrała położenia neutralnego
Status:
- Potwierdzony - usterka jest potwierdzona
Moduł: Diagnostyka pokładowa II
Szczegóły kodów usterek
Nieokreślona usterka przekładni (nie przełącza w N)
wewnętrzna usterka mechaniczna/hydrauliczna
Dalsze czynnosci diagnostyczne i naprawy podaje instrukcja napraw.
Przyczyn_ tego kodu DTC mo_e by_:
===END OBDII DTC P1700-C===
===IC DTC U1027===
Kod: U1027 - Nieprawid_owe dane RPM silnika.
Moduł: Tablica przyrządów
Szczegóły kodów usterek
W pewnym momencie w przesz_o_ci z PCM odebrany zosta_nieprawid_owy komunikat. Spr˘buj wykasowa_ ten kod DTC celem sprawdzeniaczy ten sam DTC pojawi si_ ponownie. Je_eli kod pojawi si_ jeszczeraz, ostro_nie sprawd_ przewody SCP i uruchom procedur_ diagnostyczn_dla PCM.
===END IC DTC U1027===
===ABS DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Moduł układu przeciwblokującego ABS / Układu przeciwpoślizgowego TCS
===END ABS DTC Brak===
===PCM DTC P0506===
Kod: P0506 - Warto_ci cyklu pracy zaworu IAC ni_sze ni_ oczekiwano.
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
===END PCM DTC P0506===
===PCM DTC P1000===
Kod: P1000 - Test gotowości diagnostyki On-Board (OBD) niekompletny
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Szczegóły kodów usterek
Check of all systems is not complete since last memory clear.
--Possible Causes--
- The vehicle is new from the factory and has not yet been through a complete OBD Drive Cycle.
- The battery or PCM has been disconnected.
- An OBD monitor failure had occurred prior to completion of an OBD Drive Cycle.
- The PCM DTCs have been cleared as part of a service process.
Note: The only way P1000 can be cleared (removed) from memory is when all of the OBD monitors have been successfully completed during normal vehicle operation.
P1000 cannot be cleared from the PCM when: 1. The thermostat is stuck open and a DTC is not generated. 2. There is an open VSS circuit and a DTC is not generated. 3. If the vehicle has a Power Take Off (PTO), the circuit is shorted to VPWR or B+, or the PTO is ON during Self-test.
The purpose of the Diagnostic Trouble Code DTC P1000 is to indicate that not all of the On Board Diagnostics OBD monitors have yet been successfully completed. You may also refer to the OBD Drive Cycle defined under the Powertrain Control/Emission Diagnosis Manual-Diagnostic Methods or the Owner's Manual.
Remember: It is not necessary to remove P1000 from the Powertrain Control Module PCM by driving the vehicle.
===END PCM DTC P1000===
===PCM DTC P1120===
Kod: P1120 - Warto__ dla obwodu czujnika TP poni_ej zakresu - warto__RATCH zbyt niska.
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Szczegóły kodów usterek
Warto__ dla obwodu czujnika TP poni_ej zakresu - warto__RATCH zbyt niska.
Kod ten zostaje zapisany w pamięci w przypadku gdy moduł PCMwykrywa, iż napięcie w obwodzie czujnika TP jest niższe od wartościnapięcia dla zamkniętej przepustnicy, ale wyższe od wartości minimalnej.
Przyczyn_ tego kodu DTC mo_e by_:
Zacięcie się lub wygięcie cięgna przepustnicy.
Obluzowany czujnik przy zespole wtryskiwacza jednopunktowego.
Niewłaściwe wyregulowany ogranicznik przepustnicy.
Nieprawidłowa wartość RATCH zapisana w KAM.
Czujnik
===END PCM DTC P1120===
===PCM DTC P1125===
Kod: P1125 - Pojawiająca się chwilowo usterka obwodu czujnika TP.
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Szczegóły kodów usterek
Pojawiająca się chwilowo usterka obwodu czujnika TP.
Przyczyn_ tego kodu DTC mo_e by_:
Przerwa w obwodzie Vref.
Przerwa w obwodzie
Czujnik
Czujnik by_ wcze_niej od__czony.
Nieprawidłowe połączenie
Brudne lub zanieczyszczone szczotki TP.
SIGRTN zwarty do VPWR lub masy.
===END PCM DTC P1125===
===PCM DTC P1700===
Kod: P1700 - Przekładnia nie wybrała położenia neutralnego
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Szczegóły kodów usterek
Nieokreślona usterka przekładni (nie przełącza w N)
wewnętrzna usterka mechaniczna/hydrauliczna
Dalsze czynnosci diagnostyczne i naprawy podaje instrukcja napraw.
Przyczyn_ tego kodu DTC mo_e by_:
===END PCM DTC P1700===
===RCM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Moduł układu SRS
===END RCM DTC Brak===