2009-05-07, 18:18
Element najważniejszy to sprawdzić drożność kanałów i rurek do chłodnic oleju - zdaje się masz dwie chłodnice oleju (jeśli masz dodatkową) - tak jak już mówiłem, odkręć pokrywę, zlej olej, odkręć filter - sprawdź czy coś nie pływa w misie olejowej, sprawdź czy coś się nie trzyma magnesu w misie. Zdejm rurkę gumową z rurki metalowej idącej do skrzyni z ostatniej chłodnicy i przedmuchaj system. Jak jest jakiś glut w rurce to powinien wylecieć. Jeśli nie wyleci to jedna z chłodnic może być do wymiany - chłodnice i rurki muszą być drożne. Jeśli auto jeździ na zimnym oleju to znaczy, że zatkany jest system chłodzący...
tak jak rozmawialiśmy - jak nie uda ci się auta reanimować przez weekend to w poniedziałek, wtorek mogę tam zajrzeć po pracy. Coś się wymyśli.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois