Pytanie, czy elektrozawory były jakoś sprawdzane/regenerowane?
zawsze można rozebrać wszystko i dać obudowę do punktu gdzie czyszczą głowicenastępnym razem się poprawie

Pozdrawiam
zawsze można rozebrać wszystko i dać obudowę do punktu gdzie czyszczą głowicenastępnym razem się poprawie
sprawdzone oporności wg manuala.Pytanie, czy elektrozawory były jakoś sprawdzane/regenerowane?
Da się zrobićFajnie by było jakbyś wrzucił film jak przełącza biegi,np.jazda od 0km/h do 100km/hz widokiem na licznik
Się jakoś ogarnie - jak zakończymy wątek definitywnie.Radek musiałbyś wydzielić tego fotomanuala jakoś odrębnie żeby nie było (sory za szczerość)
łapałem reduktor w kanale, żeby nie huknął o glebę
tak robiłem, ale pracowałem z kanału dla placków zrobionegojak jest jescze opuszczona skrzynia(nie ma belki pod nią)
korek w misce od dawna mam tak jak w moście przednimWitam,
Jeżeli skrzynia jeszcze na wierzchu to może warto zamontować jakiś korek spustowy oleju.
mam u siebie przydatna rzecz.
Pozdrawiam
czyli jednak sam walczyłeś z materiąWczoraj wszedłem do kanału dopiero po 14, siedziałem do 21 ale mi sił brakło - po tym jak dwa razy łapałem reduktor w kanale, żeby nie huknął o glebę, stwierdziłem że czas odpocząć![]()
Dzisiaj zostało podłączyć wał, sklecić wydech i zalać płynami, bo olej silnikowy od razu sobie zmieniłem.
eee spoko, jak mi już zleciałtrzeba było słowo powiedzieć, to byśmy razem temat spokojnie ogarnęli do wieczora