Co do remontów ASB, to po prostu są trudne i kosztowne, np. można se poczytać z USA jakie kfiaty się trafiają nawet ze skrzynkami po remontach kapitalnych w renomowanych sieciach i to różnych marek, a tam jest jakby większe doświadczenie z tematem i ceny znacznie niższe części (jeden z fajniejszych motaczy skrzyń na explorerforum ulągł się jak mu za 1200$ sprzedali gwarantowaną regenerowaną ASB i spaliła się w tydzień, bo jednego washera wcale nie włożyli

chłop się wkurzył i sam zaczął się bawić

)
Ja się nie dziwię Danielowi że rezygnuje i że nie zawsze wychodzi, bo jakby to powiedzieć, wszystko co tu piszemy jest powodem, że robię tylko swoje ASB, cudze nie
A z upierdliwych modeli, to np. nie robiłem swemi rencami, ale wystarczyło że zobaczyłem na obrazku któreś ASB Subaru, i umarłem

A4LD jest lajtowa w porównaniu, i konstrukcją i cenami części.