Strona 1 z 1

P1784

: 2013-01-04, 23:56
autor: MirEx68
Czy ktoś z szanownej braci jest mi w stanie podać opis błedu, skrzyni biegów: P1784. Problem dotyczy Forda Windstara.


Znalazłem taki opis, ale kto mi to przetłumaczy na zrozumiały polski techniczny? :roll:
Shift up/down Wire, Open / Short to Ground

Re: P1784

: 2013-01-05, 02:05
autor: Speedo
wg mnie ten bład inaczej się nazywa i w windstarze to nie będzie ten słynny wyłacznik ciśnieniowy w skrzyni zwalony?

Remove the VB(valve body) and the solenoid pack is easy to change and a shift kit comes with a non stick switch valve.In most of the cases is faulty solenoid pack causing this eror code.But there are other possibilities to.
P1784-LR PRESSURE SWITCH SENSE CIRCUIT

Re: P1784

: 2013-01-05, 08:22
autor: MirEx68
Właśnie wskazuje jak by na niego, ale chciałbym się upewnić na 100%. Założone zostały nowe, wszystkie elektrozawory i wyskakuje właśnie ten błąd. Już nie mówiąc o tym że są dziwne zachowania samej skrzyni.

Re: P1784

: 2013-01-06, 23:08
autor: mastan
Czy ktoś z szanownej braci jest mi w stanie podać opis błedu, skrzyni biegów: P1784. Problem dotyczy Forda Windstara.


Znalazłem taki opis, ale kto mi to przetłumaczy na zrozumiały polski techniczny? :roll:
Shift up/down Wire, Open / Short to Ground
Ale ten opis z tym numerem błędu to jest do VW i audi ,w Fordzie ten błąd to : mechaniczne uszkodzenie jedynki i wstecznego .

.

Re: P1784

: 2013-01-06, 23:34
autor: MirEx68
:-) Dzięki, no i właśnie tu jest problem. Bo, wsteczny jest jak najbardziej w porządku. Jedynka manualna też załącza, niestety nie za każdym razem, ale jednak. Jak ruszę z manualnej 2 i przełączę podczas jazdy na D, to nie zmienia w górę na 3, a jak straci prędkość to też nie schodzi na 1. Podejrzewam jakieś zwarcie lub przerwę na kablach do sterowania. Ale temat ciężki do rozwikłania bez 0,5l% :-D Do tego wszystkiego założony nowy środek- tarczki, przekładki, uszczelnienia, elektrozawory i niestety totalna lipa. Już nie wiem co jeszcze sprawdzić i gdzie szukać przyczyny. Dodam że auto przechodziło już kilku "mechaników" i nie wiadomo co który na modził po drodze. Mimo to proszę o wskazówki i pomysły, bo moje już się wyczerpują, a auto trzeba w końcu uruchomić, bo niszczeje. ;-)

Re: P1784

: 2013-01-07, 00:21
autor: mastan
:-) Dzięki, no i właśnie tu jest problem. Bo, wsteczny jest jak najbardziej w porządku. Jedynka manualna też załącza, niestety nie za każdym razem, ale jednak. Jak ruszę z manualnej 2 i przełączę podczas jazdy na D, to nie zmienia w górę na 3, a jak straci prędkość to też nie schodzi na 1. Podejrzewam jakieś zwarcie lub przerwę na kablach do sterowania. Ale temat ciężki do rozwikłania bez 0,5l% :-D Do tego wszystkiego założony nowy środek- tarczki, przekładki, uszczelnienia, elektrozawory i niestety totalna lipa. Już nie wiem co jeszcze sprawdzić i gdzie szukać przyczyny. Mimo to proszę o wskazówki i pomysły, bo moje już się wyczerpują, a auto trzeba w końcu uruchomić, bo niszczeje. ;-)
Ta właśnie sporadycznie nie załączająca się jedynka generuje ten błąd .
Jak masz dostęp to jest TSB do tego błędu :
TSB #980304
NHTSA ID #607705
JANUARY 01 1998
Problem to jak piszą (nie w TSB):
These transmissions had engineering problems with the forward drum, to date 14th revision, plus they had problems with the valve body. Specifically the forward apply valve would push right through the retainer.

Re: P1784

: 2013-01-07, 01:45
autor: MirEx68
:-) Widzę że to dobra sprawa ten dostęp. Niestety brak :-? . A płytę sterującą przeglądałem na wszystkie możliwe sposoby.