Strona 1 z 3
Problem 1i2
: 2013-03-21, 20:53
autor: bartek
Więc tak jestem od niedawna posiadaczem forda explorera z pocztą1995r.silnik 4.0 mam taki problem że skrzynia podczas jazdy pomiędzy biegiem pierwszym a drugim nie chce mi przerzucać biegu muszę odpuścić gaz wtedy przerzuca normalnie ,cały czas mi mryga o/d czy to elektrozawór czy sprawa regulacji taśm chamujacych ? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Re: Problem 1i2
: 2013-03-21, 20:58
autor: resetx
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
a ja Ciebie z góry zapraszam do działu powitań

Re: Problem 1i2
: 2013-03-21, 21:03
autor: gregor-ros1
Jeśliby to miały być te ewentualności o których wspomniałeś, to ja stawiałbym na zawór. Jeśli masz warunki, to łatwo to sprawdzić. Na sam początek sprawdź napięcie taśm. Dla A4LDS to 2 obroty dla 2 i 1,5 dla O/D, a dla 4R44E to po 1,5 obrotu dla obu pasów.
Re: Problem 1i2
: 2013-03-21, 21:05
autor: Speedo
ja bym najpierw stawiał na odczyt błedu mrugającego O/D skanerem
Re: Problem 1i2
: 2013-03-21, 21:13
autor: gregor-ros1
Masz rację, ja zakładam, że kolega elementarną wiedzę i podstawy obycia już ma. Co do skanu, to też trzeba dystansu, mnie z reguły wyskakiwały błędy nieskatalogowane w wykazie he he.
Re: Problem 1i2
: 2013-03-21, 21:16
autor: Speedo
a to mogą takie wyskoczyć? mi wyskakują skatalogowane zwykle tylko nie zawsze jest to zbieżne z rzeczywistością a czasami do rozwiązania trzeba dochodzić drogą okrężną
Re: Problem 1i2
: 2013-03-21, 21:18
autor: Robert Kamyk
ja bym najpierw stawiał na odczyt błedu mrugającego O/D skanerem
u mnie skaner mówił elektrozawór a okazało się że odkręciła się regulacja... więc najlepiej sprawdzić regulację przed zdjęciem miski...
Re: Problem 1i2
: 2013-03-21, 21:22
autor: gregor-ros1
I tyle jest warty skan kolego. Nie wiadomo czy rozbieżności są spowodowane tłumaczeniem czy debilnym skomponowaniem samego oprogramowania diagnostycznego. Na pocieszenie powiem ci, że skany na Fiatach też tak koślawo wychodzą. Dlatego wolę jak ktoś opisuje problem swoim zdaniem, bo to czasami więcej ci powie.
Re: Problem 1i2
: 2013-03-21, 21:26
autor: albricht
Trzeba mieć dobry skaner.
I przede wszystkim prawidłowo interpretować błędy

Re: Problem 1i2
: 2013-03-21, 21:53
autor: bartek
Jak sprawdzić model skrzyni?
Re: Problem 1i2
: 2013-03-21, 21:55
autor: jacek4
jak masz exa II z 95 i nikt nie motał to masz 4R44E
Re: Problem 1i2
: 2013-03-21, 21:57
autor: Speedo
nie, jak masz exa z 95 i nikt nie motal to masz 4R55E
Re: Problem 1i2
: 2013-03-21, 22:05
autor: jacek4
to co ja miałem w 96 ? Czym się różnią ?
Re: Problem 1i2
: 2013-03-21, 22:14
autor: Speedo
w 96 ohv miales 4R55E, 4R44E byly w rangerach 2.3 i 3.0, hgw czym sie roznia, pewnie cos jest slabsze w 44
Re: Problem 1i2
: 2013-03-21, 22:49
autor: jacek4
A to już wiem, i Bartek też wie.
