Poczyniłeś może jakieś kroki co to może byc np sprawdzić poziom oleju na początek albo wymienić jak jest stary. Tak to może być tego trochę np podciśnienie.
A co do tych podciśnień to może to mieć wpływ na takie zachowania jak:
Na D - rusza zmienia na 2 chyba i potem jakby chciał zmienić na 3 ale nie wskakuje tylko obroty lecą w górę, trochę zaczyna ciągnąc od wysokich obrotów tak 3,5 tys w gorę.
Na 2 - rusza z drugiego chyba zmienia na 3 i dalej już nie zmieni bo to taki tryb. Po mieście da się jechać bo do 60 km/h spokojnie oscyluje ok 2 tys. obrotów.
Czasami się zdarzy że na D działa wszystko normalnie z przeciągnięciem ale chodzą wszystkie biegi. Najczęściej jak jest ciepły zgaszony i potem odpalony ponownie. Ciekawe jest to że jak już wskoczy to już działa cały czas, do końca jazdy, lub do zgaszenia, lub do przełączenia trybu ale to nie zawsze.
Skrzynia była rozebrana, zrobiona, powymieniane zużyte elementy na lepsze z innej używki. Sprawdzaliśmy to na 2 płytach sterujących, a nawet trzech bo jedna pożyczona.
Objawy takie same.
Pytam o te podciśnienia bo gdzieś słyszę syczenie po lewej stronie silnika patrząc od przodu. Po zgaszeniu silnika słychać je jeszcze przez kilka sekund.
Explorer II 2001