Strona 1 z 1
Padła ASB czy Reduktor?
: 2014-04-16, 21:32
autor: stiopen
Wiec tak.teść bawił sie dziś przełacznikiem 4x4 i 4x4 LOW na lakach..Potej akcji objaw jest taki ze EXII OHV zachowuje sie jakby miał spalone sprzegło w manualce..jak sie przyspiesza mocniej to sie sliza w sesie nieprzyspiesza,na małym gazie-normalnie,na wspecznym normalnie.ASB była po regeneracji i wszystko pieknie chodziło.Przy skretach cos tak zaczyna chrobotac pod wieksza górke ma kłopot z podjechaniem pod nią..co to moze byc?..ASB padła czy reduktor?..Nic niewiem o reduktorze pewnie nikt nigdy niezmieniał oleju.Prosze o porade..THX.P.S dzis kupiłem EXI i jestem w szoku ze EXI z 1994r. chodzi jak pszczółka,lepiej od EXII z 1996r-OHV..smiga jak tralala,nic niepuka nic niestuka.
Re: Padła ASB czy Reduktor?
: 2014-04-16, 21:41
autor: ludzik
Jak się ślizga to raczej nie reduktor... to te droższe się popsuło.
Re: Padła ASB czy Reduktor?
: 2014-04-16, 21:47
autor: Kojot
zrób reset

klemy z aku

i powinno pomóc

masz spięty 4x4 a tata niech sie mamy guzikami bawi

Re: Padła ASB czy Reduktor?
: 2014-04-16, 21:53
autor: stiopen
No jakby to było tylko reset z aktu to normalnie Uratowany..narzucał HU..ów EXII i powiem ze go wyrzuce na złom wypne klemy,to sie moze naprawi ze strachu hyhy..przy komputerach tak działa..Złosliwosc rzeczy martwych.Jak nie to zamienie na 2-gą jedynke.Pytanie..Klima z EXII OHV pasuje do EXI?.
Re: Padła ASB czy Reduktor?
: 2014-04-16, 22:00
autor: Kojot
na oko tak napewno altek pasuje i pompa wspomagania to pewnie spręzarka też
Re: Padła ASB czy Reduktor?
: 2014-04-16, 22:09
autor: stiopen
Jutro zrobie reseta i opisze co sie dzieje..Dzieki za pomoc chłopaki.
Re: Padła ASB czy Reduktor?
: 2014-04-16, 22:25
autor: resetx
Re: Padła ASB czy Reduktor?
: 2014-04-16, 23:11
autor: stiopen
Na desce jest zero info i zero błedów..P>S reset jakbys był szałową smerfetką

to..hyhy

Re: Padła ASB czy Reduktor?
: 2014-04-17, 10:00
autor: stiopen
Ok. zrobiłem tak jak mowiliscie,zdiołem klemy-załozyłem i dzida...Poprawiło sie o wiele ale cos podstukuje z dołu tak jakby cos sie zerwało z uchwytu i stuka o podwozie(takie mam wrazenie) przy odpaleniu na wysokich obrotach wsteczny ok a na D troche pomyslał zapioł i poszedł,potem juz zapinał za kazdym razem bieg,ASB przerzuca biegi idealnie bez szarpniec tak jak zawsze....Co jeszcze moge zrobic zeby to poprawic?..na kanał z nim?.P.S zamienie EXII OHV-LPG sek.Dorzucam drogi silnik bo mam nowy z 180tys km.ASB po remacie tarcze i klocki nowka..-zamienie-na EXI.:)Bede miał 2-jedynki..nawet mi sie bardziej podoba.