Odpinasz wężyki od chłodniczki oleju ASB (z przodu pod zderzakiem, są 2 ) nimi wystrzeli olej jak uruchomisz silnik (nie pamiętam którym) więc lepiej jak na wężu będzie jeszcze kranik żeby opanować to wylewanie się oleju.
Zaczynasz jednak od zdjęcia miski ASB (18 śrub) przeglądasz co zebrało sie na jej dnie, zlewasz stary olej 3-4 litry. Wymieniasz filtr (pamiętaj o oringu), uszczelka pod miską i dokręcasz spowrotem miskę.
Teraz przechodzimy do góry i przez rurkę bagnetu ASB napełniasz skrzynię taką ilością jaką zlałeś z miski i z chłodniczki.
Kolega 1 - uruchamia silnik, trzyma auto na hamulcu i wachluje wajchą ASB od prawa do lewa.
Kolega 2 - od przodu upuszcza stary olej i mówi ci ile juz poszło i jaki ma kolor.
Ty od góry zalewasz świeżutki w tempie jakim kolo 2 spuszcza stary.
Podpinamy na koniec chłodniczkę, robimy próbna jazdę, sprawdzamy stan oleju na bagnecie i ewentualnie kontrola jeszcze miski czy nie ma wycieków.
Przygotuj sobie kilka pustych pojemników na olej, małe buteleczki z których łatwiej polewać, wężyki, lejek i kartony na przykrycie podłogi.
Powodzenia
Obejrzyj stary filtr, bo są wersje druciane które się płucze do ponownego użycia i miałbyś na następny raz.
Stary olej możesz użyć do napełnienia wspomagania kierownicy.