zadzwoń do Kuby z Wawy. nick QUBIK. Pomoże na 600 %.skrzynia jest po remoncie 700km dziwny objaw po przejechaniu ok 30km zaczynają się ślizgać aż w końcu znikają wszystkie biegi do przodu zostaje tylko wsteczny, po małym odpoczynku 2-3h biegi są i jazda odbywa się bez problemów i 30km i itd.itd biegi zmienia płynnie bez żadnych przeciągnięć jest ok czy ktoś spotkał się z czymś takim, a olej nie jest spieniony, nie ma w nim wody temp. w układzie chłodzenia i stan oleju ok
raczej pompa olejupodobno może być pęknięty korpus i po rozgrzaniu gubi ciśnienie
jak padnie pompa to uto nie jedzie wcaleraczej pompa oleju
to co opisałem brzmi tak jak napisał Rafał - wygląda jakby skrzynia się przegrzewała i olej traci swoje właściwości.skrzynia jest po remoncie 700km dziwny objaw po przejechaniu ok 30km zaczynają się ślizgać aż w końcu znikają wszystkie biegi do przodu zostaje tylko wsteczny, po małym odpoczynku 2-3h biegi są i jazda odbywa się bez problemów i 30km i itd.itd biegi zmienia płynnie bez żadnych przeciągnięć jest ok czy ktoś spotkał się z czymś takim, a olej nie jest spieniony, nie ma w nim wody temp. w układzie chłodzenia i stan oleju ok
huh, to ktoś musiał nieźle śrubę regulującą wykręcić skoro to spadłoA więc panowie żeby rozwiać wasze wątpliwości. Objawy które opisuje kolega gabarson przyczyna wyjątkowa bo spadł element odpowiedzialny za zapinanie taśmy
No to nie rozumiem, jak to mogło samo spaść. najczęstsza tego typu usterka jest spowodowana peknięciem tego mocowania. W innym przypadku bez gmerania przy śrubie naciągającej nie mogło to spaść tak sobieW tym rzecz że śruba była dobrze wkręcona.