Już n-ty raz czytam Twój wątek jak bym go z kasztanów oczyścił to by go było połowe mniej
a tak trzeba 34 strony wertować. EHhhh..... tyle roboty i dzwoni łańcuch z prawej strony po 1000 km
Zamówiłem wczoraj nowy napinacz z ASO Forda, wymyśliłem sobie, że nowy padł bo jak pisałeś w odpowiedzi - często pada a mój poprzedni który przełożyłem też mógł być padnięty bo w sumie też dzwoniło jutro założę nowy i jak będzie coś nie tak to też skończę z postem na 34 pages
Wkurza mnie tylko to że zapłaciłem 4tyś za remont a sam muszę sobie szukać odpowiedzi na pytania których powinien szukać warsztat.
Tak czy inaczej zawsze się mogę tobie jakoś odwdzięczyć za Twoją nieocenioną cierpliwość do mnie.
Moje pomysły:
1. Napinacz do wymiany
2. zły olej może shell mu nie służy? zamówiłem już nowy filtr i zmienie na jakiś inny, może z powrotem na 10w40
3. pompa oleju może za słabo tłoczy
4. brak patyczka choć nie wiem czy może mnieć wpływ na tylny napinacz skoro się go montuje z przodu