Wymiana popychaczy w EXIII V8 4,6
: 2015-01-23, 00:35
Witam,
Rozpoczynam wątek dot. wymiany popychaczy zaworów w EXIII V8 4,6 (chyba ten temat jest mało popularny bo się jeszcze na niego nie natknąłem)
Po dogłębnych konsultacjach w warsztacie powoli dobiega czas na wymianę popychaczy zaworów, gdyż hałas dobiegający z pod pokrywy staje się dość mocno natarczywy.
Podstawowe koszty:
16 popychaczy x ok. 50zł/szt. to 800zł
Mechanik w warszawie zaśpiewał na "dzień dobry" 800-1000zł
Pewnie plus coś tam i uszczelki to będzie ze 2000zł
Może dojść do tego regeneracja wałków rozrządu - nie mam pojęcia o kosztach?
Łańcuch był wymieniany 30.000km temu to chyba nie ma potrzeby tego powtarzać?
Zastanawiam się czy w ramach oszczędności gra jest warta świeczki i pokusić się na samodzielną wymianę popychaczy?
Czy jest do mocno skomplikowana operacja?
Nie jestem mechanikiem ale jakieś mechaniczne naprawy jestem w stanie ogarnąć (może bez kapitalnego remontu silnika czy skrzyni z powodu braku narzędzi i miejsca).
Czy potrzebne są do tego jakieś specjalistyczne narzędzia?
Czy może ktoś posiada jakąś instrukcję lub mógłby mi dogłębnie naświetlić temat?
A może nie warto i szkoda zawracać sobie d... i oddać sprawę warsztatowi?
Ale jakaż jest radość przy samodzielnych naprawach EX - bezcenne, a w oczach żony to bohaterstwo
Proszę o pomoc i opinię w tym temacie.
Rozpoczynam wątek dot. wymiany popychaczy zaworów w EXIII V8 4,6 (chyba ten temat jest mało popularny bo się jeszcze na niego nie natknąłem)
Po dogłębnych konsultacjach w warsztacie powoli dobiega czas na wymianę popychaczy zaworów, gdyż hałas dobiegający z pod pokrywy staje się dość mocno natarczywy.
Podstawowe koszty:
16 popychaczy x ok. 50zł/szt. to 800zł
Mechanik w warszawie zaśpiewał na "dzień dobry" 800-1000zł
Pewnie plus coś tam i uszczelki to będzie ze 2000zł
Może dojść do tego regeneracja wałków rozrządu - nie mam pojęcia o kosztach?
Łańcuch był wymieniany 30.000km temu to chyba nie ma potrzeby tego powtarzać?
Zastanawiam się czy w ramach oszczędności gra jest warta świeczki i pokusić się na samodzielną wymianę popychaczy?
Czy jest do mocno skomplikowana operacja?
Nie jestem mechanikiem ale jakieś mechaniczne naprawy jestem w stanie ogarnąć (może bez kapitalnego remontu silnika czy skrzyni z powodu braku narzędzi i miejsca).
Czy potrzebne są do tego jakieś specjalistyczne narzędzia?
Czy może ktoś posiada jakąś instrukcję lub mógłby mi dogłębnie naświetlić temat?
A może nie warto i szkoda zawracać sobie d... i oddać sprawę warsztatowi?
Ale jakaż jest radość przy samodzielnych naprawach EX - bezcenne, a w oczach żony to bohaterstwo

Proszę o pomoc i opinię w tym temacie.