Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
nemrod

Re: blokady mostu do Explorera

2008-01-03, 18:30

no to jeszcze może trzeba otworzyć temat lockright-ów.
ile i dlaczego tak drogo?

i ewentualnie co na przód bo lockright to chyba przesada a ARB to chyba nie ta półka cenowa

Mikado
Posty: 990
Rejestracja: 2007-07-10, 20:31
Lokalizacja: Polska

Re: blokady mostu do Explorera

2008-01-03, 18:53

ja już zdecydowałem się na:

Dana 35
tył Ford 8,8

teraz tylko trzeba to zrealizować... tylko jak? :-D :-D

nemrod

Re: blokady mostu do Explorera

2008-01-03, 18:58

trzeba księ wysłac za ocean :D

mam poważną wątpliwość co do lockright-a na przód.
może uniemozliwiać skręt (gdzieś było o tym na jeep.org)
Może z racji tego że EX po czarnym z 4x4 nie jeździ to można to pwrzucić.

ale może niech wypowiedzą się ludzie z praktyką
Co myślicie?

Mikado
Posty: 990
Rejestracja: 2007-07-10, 20:31
Lokalizacja: Polska

Re: blokady mostu do Explorera

2008-01-03, 19:01

ja przegadałem mnóstwo z różnymi kolesiami z zagramanicznych stronek i w skrócie twiedzą, że bez problemu z sentencją taką jak podałeś: nie jeździ na czarnym z 4x4 to może jeździć, a jak wjedzie to więcej jeździć nie będzie :-D :-D :-D

nemrod

Re: blokady mostu do Explorera

2008-01-03, 19:05

ja przegadałem mnóstwo z różnymi kolesiami z zagramanicznych stronek i w skrócie twiedzą, że bez problemu z sentencją taką jak podałeś: nie jeździ na czarnym z 4x4 to może jeździć, a jak wjedzie to więcej jeździć nie będzie
zgoda, tylko kilka razy zdarzyło mi się po zaśniezonych drogach jechac z 4x4 co wtedy jak będzie lockright z przodu?
to mnie trochę hamuje i kieruje w stronę trutrack-a

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: blokady mostu do Explorera

2008-01-03, 19:20

http://www.explorerclubpolska.com/forum ... ae729b4e8e

znalazlem temat w ktorym sporo rozprawialismy o blokadach do explo
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

manius

Re: blokady mostu do Explorera

2008-01-03, 19:24

hehe
przerabialismy to juz :-P

ale dodam swoje 5groszy
power-trax to 100% automatyczna blokada
i w Ex1 na przod bedzie OK (oczywiscie TYLKO jesli ma sprawne sprzegla)
ale w Ex2 sie nie nadaja oprócz modelu 95-97 (z wolnobiezka na moscie)

Edit
Radek byl szybszy :-)
Ostatnio zmieniony 2008-01-03, 19:25 przez manius, łącznie zmieniany 1 raz.

nemrod

Re: blokady mostu do Explorera

2008-01-03, 19:27

kurde 1400 pln-ów za kpl.
już głowa boli :D

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: blokady mostu do Explorera

2008-01-03, 19:31

no wlasnie przerabialismy temat wnioskow sporo ale to oznacza ze do EX II na tyl tylko ARB ? czy jest jeszcze jakas manualnie zapinana ale mniej rozreklamowana a wiec i tansza ?
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: blokady mostu do Explorera

2008-01-03, 20:03

myślę, ze każda blokada jak by nie była (oprócz LS) nie da ci jeździć po czarnym 4X4. Taki już tego urok, zakładasz blokadę i żegnaj gienia. Tył mam też zblokowany Powertraxem (LockRight) - włącza się czasami nawet w zakrętach przy przyspieszaniu i stara się "wyrzucić" mnie z zakrętu... Teraz kupiłem Detroit... nie wiem jeszcze jak będzie ale zobaczymy w plenerze. Niby to ta sama blokada co LockRoght... tak samo wygląda i ten sam producent.
a ceny? no cóż? chyba, że załączany ARB???
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
alban
Posty: 637
Rejestracja: 2007-12-10, 21:17
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt: Strona WWW

Re: blokady mostu do Explorera

2008-01-03, 22:13

Ja osobiście nie posiadam blokad a to z najbardziej prozaicznego powodu...

Jeśli montowac to tylko załączana ręcznie nie zadne automaty...

Blokad używa się tylko w naprawdę krytycznych sytuacjach - wtedy gdy wkleiliśmy i juz nic nie pomaga, wtedy załączana blokada100% teoretycznie powinna pomóc...

Jeżdżenie po sniegu nawet z załączona blokada 100% to próba samobójcza.

Jedyna blokada z którą można jeździć normalnie i po czarnym i po wszystkim to LSD - lepkościowa z zastosowaniem specjalnych dodatków do oleju w mostach (seryjna w niektórych autach).

Reszta to albo przerost formy nad treścią albo nie dające się kontrolowac automaty.

Więc albo nas stac na załączną ręcznie albo nic.
To moje skromne zdanie.
Ostatnio zmieniony 2008-01-03, 22:14 przez alban, łącznie zmieniany 1 raz.
Służę radą i pomocą techniczną...

FON 666131133

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: blokady mostu do Explorera

2008-01-03, 22:17

albo spawamy na stałe jeśli w teren 100%

inaczej nie opłaca się bo wcześniej czy póxniej potrzebować będziemy nowych wałków...
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Wróć do „WARSZTAT”