A u mnie słychać ją wyraźnie, nasila się to wycie przy skręcaniu kierownicy, tak jakby pompa się wysilała żeby skręcic.Ja w moim EX żeby usłyszeć pompę wspomagania muszę otworzyć okno i dobrze się wsłuchać .
__________
Może da się ten luz zlikwidować jakąś regulacją o której nie wiedział mechanik? (swoją drogą raczej niewiele wie o Explorerach)Jak pompke slychac to jest zarznieta. Na kierownicy nie powinno byc luzu moze masz kolumne do wymiany. Nie mam pojecia o tam moze terkotac.
Ten właśnie mechanik jak odbierałem auto twierdził że maglownicę trochę słychac, to znaczy albo jest coś nie teges z jej stanem albo za długo nieruszana i dojdzie z czasem do cichej pracy. Ja, może za sprawą sugestii mechaniora też zacząłem słyszeć tą maglownicę. Tak jakby do wycia wspomagania doszło ciche terkotanie, wydaje mi się że nawet lekkie drżenie na kierownicy czuć gdy na postoju skręcam kierownicą. Chyba że to moja autosugestia? Szkoda że w Płocku nie ma Explorera żebym mógł porównać.
Poziom jest ok bo maglownica (przed wymianą) miała wyciek więc regularnie poziom oleju był sprawdzany. Kolor co prawda nie. Teraz kolor jest na pewno ok bo po wymianie maglownicy wszystko zostało zalane na nowo.Co do głośnej pompy wspomagania, to sprawdź pozim oleju, jeśli jest ok, to jego kolor. Powinien być czerwony jak w skrzyni biegów, jeśli też będzie ok, to będzie znaczyło, że pewnie ktoś jej nie odpowietrzył po zalaniu nowego oleju i odpalił silnik i przytarł pompę.
Czy taka przytarta pompa nadaje się już tylko do wymiany zy można coś z nią zrobić? A może się przyzwyczaić i dawać radio głośniej?
