dostrzegłem brak ciśnienia ale żeby na obrotomierz zobaczyć to już nie ehh...resetx, odpalone, bo przeciez obrotomierz wskazuje 1000 (pewnie zimne jeszcze
Ale cisnienia oleju faktycznie nima.....
dostrzegłem brak ciśnienia ale żeby na obrotomierz zobaczyć to już nie ehh...resetx, odpalone, bo przeciez obrotomierz wskazuje 1000 (pewnie zimne jeszcze
Ale cisnienia oleju faktycznie nima.....
A ta wskazowka cisnienia powinna stac jak 20 letniemu chlopcuresetx, odpalone, bo przeciez obrotomierz wskazuje 1000 (pewnie zimne jeszcze
Ale cisnienia oleju faktycznie nima.....
W takim razie najpierw wypne mu zasilanie i zobaczymy. A dalej obserwacja wskaźników.bo jak wystąpi błąd to ona się zapala, i pali nawet jak błąd ustąpi
zdjąć klemę z aku i zobaczyć czy wyskoczy ponownie. jak wyskoczy to do mechanika co ma skaner OBDII niech zczyta błedy.
tylko zapisz sobie dokładnie kody tych błedów a nie to co on powie
"Zamrożone ramki" czyli jakieś dawne błędy. Dobrze rozumuje...?a i niech sprawdzi też zamrożone ramki, a nie tylko podstawowe błędy