Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: pękł jakiś kawał gumy, uszczelka. układ dolotowy?

2012-02-05, 21:43

No to od teraz wymieniam jak zacznie strzelać albo świecić w nocy :-D
Ale będę zarobiony. ;-)
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: pękł jakiś kawał gumy, uszczelka. układ dolotowy?

2012-02-05, 21:44

Wstyd się przyznać ale u mnie też jakieś 3 latka minęły od wymiany I dają rade.
Żaden wstyd, jak dają rade i mają odpowiednie opory, to po co ruszać. I jak w nocy nie widać iluminacji to jest wszystko OK.
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

kszesz
Posty: 727
Rejestracja: 2007-07-17, 22:59
Lokalizacja: W-wa Włochy

Re: pękł jakiś kawał gumy, uszczelka. układ dolotowy?

2012-02-06, 19:08

i przypadkiem nie daj się skusić na "Janmor"- to firma która robi kable
Po standardzie miałem Janmory przez ostatnie 2 lata - (kolor niebieski) specjalne z nowej linii do LPG i było w porządku więc te opinie o badziewności firmy są przesadzone.
Tyle tylko, że zestaw niby do OHV nie bardzo pasował bo jedna sztuka była za długa.

@ jacek4 Klapka była profesjonal z napisem LPG- dekiel plastik i kilka razy zadziałała skutecznie ;-)
Dobre rozwiązanie bo można było sprawdzić stan filtra bez rozkręcania obudowy.
Ostatnio zmieniony 2012-02-06, 19:10 przez kszesz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: pękł jakiś kawał gumy, uszczelka. układ dolotowy?

2012-02-06, 20:11

Tyle tylko, że zestaw niby do OHV nie bardzo pasował bo jedna sztuka była za długa.
A jednak było coś nie tak.


U mnie na nowych kablach miałem "oporu" na 2-ch po 48 a na jednym aż 97 omów, pozostałe były już na szczęście dobre :-D . Dlatego taka moja opinia. Kabli na szczęście nawet na sekundę nie założyłem do auta, bo zawsze przed zamontowaniem różnych podzespołów sprawdzam je pod względem sprawności. I to tyle na temat "Janmorów" z moich doświadczeń. Zaś kilka dni temu kolega założył do opla i na szczęście wszystkie były OK.
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

Awatar użytkownika
fabiansky
Posty: 312
Rejestracja: 2012-02-04, 21:35
Lokalizacja: Lublin/Zamość

Re: pękł jakiś kawał gumy, uszczelka. układ dolotowy?

2012-02-06, 21:02

żeby wymienić świeczki i kable to chyba trzeba trochę się namęczyć... , mało ciekawe dojście tam jest ;P.

Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: pękł jakiś kawał gumy, uszczelka. układ dolotowy?

2012-02-06, 21:34

Nie jest źle, ja zdejmowałem koło i wtedy dostęp dość dobry. :-)
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

Awatar użytkownika
fabiansky
Posty: 312
Rejestracja: 2012-02-04, 21:35
Lokalizacja: Lublin/Zamość

Re: pękł jakiś kawał gumy, uszczelka. układ dolotowy?

2012-02-06, 21:41

Nie jest źle, ja zdejmowałem koło i wtedy dostęp dość dobry. :-)
a to ciekawe:P

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: pękł jakiś kawał gumy, uszczelka. układ dolotowy?

2012-02-06, 23:14

Ja zawsze wymieniam przez koła, zdejmij sobie tylko te fartuchy z nadkola co na spinkach siedzą - jak je masz.
Ja używam kluczy z dwoma albo trzema przedłużkami i jak trzeba to nawet dwa przeguby kardana do tych przedłużek.
Czasem przydają się świeczki na zapas, bo można uszkodzić w trakcie wymiany. :-D
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

kszesz
Posty: 727
Rejestracja: 2007-07-17, 22:59
Lokalizacja: W-wa Włochy

Re: pękł jakiś kawał gumy, uszczelka. układ dolotowy?

2012-02-07, 18:03

I to tyle na temat "Janmorów" z moich doświadczeń. Zaś kilka dni temu kolega założył do opla i na szczęście wszystkie były OK.
Ja miałem te z serii PROLINE
http://www.janmor.pl/pol/katalog.php?p=main&s=4
to chyba jakiś ich lepszy model bo na rdzeniu miedzianym.
Nie miałem do nich żadnych krytycznych uwag poza tym jednym za długim ale sobie poradziłem.

@ fabianski dasz radę jak masz szczupłe dłonie tylko nie pomyl kolejności przy podłączeniu :-D
Jakby co to będę w Zamościu na poczatku marca i mogę co nieco podpowiedzieć.

Awatar użytkownika
fabiansky
Posty: 312
Rejestracja: 2012-02-04, 21:35
Lokalizacja: Lublin/Zamość

Re: pękł jakiś kawał gumy, uszczelka. układ dolotowy?

2012-02-07, 18:21

kszesz, no dziś się troche dokładniej przyglądałem, na tyle ile sie dało oczywiście bo zimno jak cholera a garażu brak. Trochę inwencji i nie bedzie kłopotu pewnie. Może wykaże się totalną niewiedzą ale ... to kolejność jest wazna?? :mrgreen:

Swoją droga jak tak poczytałem to forum, pooglądałem inne Exy i co z nimi robią ich właściciele :D stwierdziłem, że czas zacząć oszczędzać, podszkolić się z mechaniki;P... i czuję, że mam zajęcie na nadchodzące lato :D

Mam nadzieje, że do marca jeszcze pociągnie mój ex:P... narazie nie mam zastrzeżeń... większych:D
Ostatnio zmieniony 2012-02-07, 18:22 przez fabiansky, łącznie zmieniany 1 raz.

Wróć do „WARSZTAT”