
Przy załączeniu biegu z pozycji "N" czuć też lekkie szarpnięcie.

na 100%Val_Lindemor, może i masz racje może to kontrolka dla obu układów.
Jacku ja bym raczej był ostrożniejszy i nie generalizował w ten sposób co do Blazera, nie zrozum mnie źle, zgadzam się z Tobą w większości opinii, ale tylko i wyłącznie jęśli miałeś na myśli II generacje, bo jeśli chodzi pierwotny model Blazera I, to koń roboczy, wół pociągowy i dromader stworzony do ciągania i pokonywania tysięcy km bez zaglądania pod maskę. Sam miałem Chevroleta Astro '90 z tym samym silnikiem co u Blazera (4,3 fuel injection) zagazowany LPG II, zrobiłem nim 150 tyś mil, bez większych anomalii i przykrych niespodzianek. Prostota budowy, brak zbędnej elektroniki, toporność to recepta na dobry, niezawodny samochód, a takim niewątpliwie jest Blazer I gen.Kolego daruj sobie Blazera bo autko dość mocno kosztowne . Części mega drogie
Zapomnij o LPG bo te silniki nie lubią gazu .
i podpisuję się pod tymJa chłopakowi w tymi usterkami co opisał nie polecił bym zakupu tego pojazdu bo naprawa przewyższy wartość i niema gwarancji że będzie chodziło po co ma się zrazić .
ja również warunkuję zakup tegoż modelu tylko i wyłącznie od stanu i nie zgadzam się co do generalizowania na temat Blazera, ale jak widzę doszliśmy do consensusu.Zgodzę się z twoja opinia że jest to model w USA uważany za uniwersalny do wszystkiego .Ale tam maja serwis znają te auta i części czego u nas jest brak. A przede wszystkim nie znajdzie w Polsce idealnego stanu no chyba że u kolekcjonera .