Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
ali
Posty: 4
Rejestracja: 2013-07-03, 10:12
Lokalizacja: src

prośba o zidentyfikowanie elementu

2013-07-03, 11:34

witam mam spory problem z pojazdem który został zbudowany na częściach forda
pojazd to koparko ładowarka z napędem na 4 koła bez między osiowego układu różnicowego do której ktoś pomysłowy założył dwie nowe opony na przednią oś a na tylnej zostały stare prawie łyse i ruszył na podbój asfaltu gdzie nagle coś chrupłodupło.....
oczywiście że musiało..

po rozebraniu dyferencjału okazuje się że również jest ford lecz w sklepie nie są w stanie zidentyfikować po numerach które znalazłem..

oto fotki: po kliknięciu w fotkę jest duża
http://www.fotosik.pl/u/ali23-prace/album/1473846

nr który zczytałem to: ford 72GG4210LA G 3.89

satelitki mają 10 zębów otwór 18mm
koronki zewnątrz 16 zębów, wewnątrz 26 ząbków (gniazdo pod półosie)

proszę o ewentualny pytania
kombinat budowy maszyn wszelkiego typu

shawel
Posty: 139
Rejestracja: 2008-05-22, 15:27
Lokalizacja: ...
Model Explorera: ...

Re: prośba o zidentyfikowanie elementu

2013-07-03, 16:23

...
Ostatnio zmieniony 2016-02-09, 16:17 przez shawel, łącznie zmieniany 1 raz.

alvar4
Posty: 32
Rejestracja: 2008-03-19, 15:55
Lokalizacja: Łódź

Re: prośba o zidentyfikowanie elementu

2013-07-03, 16:25

No to kolego wdepnąłeś. Znaleźć teraz od czego ten dyfer to będzie zabawa. Na końcu masz zapewne podane przełożenia 3.92 więc to już coś. Teraz trzeba wybaniować jaki ford miał takie przełożenie. Podejrzewam, że to od jakiegoś europejskiego forda. Szukaj w dostawczakach, może jakiś Tranzit. Może też być to Scorpio bo miały przełożenie 3.92 i te mosty to na złomach leżą i się poniewierają.
Ups....
masz 3.89, nie wiem skąd mi się wzięło 3.92.

Dobra. To raczej nie ford 9inch bo te miały półosie na 28 i 31 frezów a średnica półosi to jakieś 30mm. Zresztą widać, że to koło talerzowe jest malutkie i mieści się w dłoni praktycznie więc to jakaś osobówka jak dla mnie.

Stare Fordy Taunusy miały też przełożenie 3.89 więc tu kieruj swoje poszukiwania.
Może jeszcze Capri podpasuje.

Wejdź tu i zadaj pytanie na tym forum:

http://www.capri.pl/car/1873/1820
Ostatnio zmieniony 2013-07-03, 16:38 przez alvar4, łącznie zmieniany 4 razy.

ali
Posty: 4
Rejestracja: 2013-07-03, 10:12
Lokalizacja: src

Re: prośba o zidentyfikowanie elementu

2013-07-04, 18:51

alvar4 mam nadzieję że nie.. ;)

w pośpiechu troszkę źle opisałem problem, chodzi o to że w satelitkach poleciały zęby a koronki są mocno odgniecione więc komplet do wymiany..
już nawet przeszła mi przez myśl "elektroszpera" :evil:

oto fotki sprzętu, jak ktoś widział ten dyfer w jakimś aucie proszę o pilne info..
http://www.fotosik.pl/u/anetaallegro17/album/1474474

mam nadzieję że to nie most z jakiegoś mustanga 69r. ;)
kombinat budowy maszyn wszelkiego typu

Wróć do „WARSZTAT”