Jak wymontować deskę masz tutaj (na przykładzie rangera, ale wsio ryba).
http://www.c-j-l.net/Home/automotive/fo ... out-bulbs-
Dalej jest prościej jak w dwójce.
Porównanie długości żarówki oryginalnej i SMD 9 LED - czyli takie jak dałem w dwójce.
Za podświetlenie odpowiada 5 żarówek - tu masz wykręcone. Zresztą obok miejsc na żarówki masz podpis ILL
Nie trzeba skracać plastików odpowiedzialnych za rozpraszanie światła, LEDy dają się tak wsunąć, że są obok plastików i mieszczą się wtedy na długość.
Nawet jakbyś chciał skracać, to nie musisz ściągać wskazówek, jest sporo miejsca do operowania.
Same zegary są jak w dwójce wciśnięte tylko na bolcach, wyciąga się zaczynając od zewnętrznych i potem coraz bliżej prędkościomierza.
No i najważniejsze - kolory. Cyfry zachowują w miarę kolor zielony, wszelkie symbole i podpisy opisujące zegar (czyli np. akumulator, RPM, etc) są w kolorze niebieskim.
Tak to wygląda.

Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...