Witam.
Mam od paru dni mam Exa II i powoli doprowadzam go do lepszego stanu, w związku z tym mam pare pytań na które nie znalazłem odpowiedzi na forum.
1. Jakie obroty powinien mieć na biegu jałowym, w sterowniku LPG pokazuje 600 i czasami przydusi go na 500, wskazówka lekko powyżej kreski jak jest na 600, Już dwa razy zdarzyło mi się że zgasł przy przerzucaniu z D na R i dziś z R na D. Czyściłem krokowca i troche przepustnice, odrobine się polepszyło ale raczej to nie to i mam zamiar regulować przepustnice.
2. Mam wyciek z ataku na przednim dyfrze, czy ktoś może podać jaki uszczelniacz tam przychodzi i jakie niespodzianki przy wymianie ? Oraz lokalizacje korka wlewowego bo raczej musze uzupełnić. Jaki olej ? Czy atak się ustawia, jest tam tulejka rozprężna ?
3. Jeżeli zrobie zdjęcie miski olejowej skrzyni będzie w stanie ktoś powiedzieć mi jaki przychodzi do niej filtr i jaki olej ? Jest wyciek i olej nadaje się do wymiany, zapach wporządku ale kolor już nie za bardzo, pozatym na zimnym skrzynia jedzie bardzo fajnie a jak się zagrzeje to jakby słabiej, nie uślizguje ale nie ciągnie tak jak na zimnym przy powolnym rozpędzaniu. Dodam ze ostatni bieg zapina powyżej 80km/h a przy 100 km/h ma około 2050 obr/min.
4. To że po puszczeniu hamulca auto tylko troszke powinno się toczyć i na skręconych kołach nie powinno ruszyc już doczytałem ale dziś stałem pod górkę i po puszczeniu hamulca stoczył się do tyłu, później zatrzymałem sie pod mniejszą górke i nie stoczył się, czy nie powinien czasami trzymać cały czas ? Poziom oleju jest wporządku.
Dzięki za przeczytanie i liczę na pomoc