Według mnie kable wysokiego napięcia padły. Najlepiej jakbyś tak wieczorkiem otworzył maskę i popatrzył na kable idące z aparatu zapłonowego do świec... ale nie świeć pod maską... powinieneś zobaczyć jak iskry skaczą między tymi kablami a masą. Tylko powinno być mokro, wilgotno. W ładną pogodę nie ma problemu, wilgoć powoduje to, że prąd ucieka na mase zanim dojdzie do świec.
ha ten sposób znam i bym go z chęcią użył - tylko u mnienie ma kabli wysokiego napięcia ani kopułki
[ Dodano: 2008-04-28, 00:23 ]
wygląda na to że masz cewkę zapłonową bezpośrednio na każdej świecy.woda się tam nie dostanie ale wilgoć w powietrzu robi zwarcie gdy cewka jest uszkodzona.często przegrzany izolator jest pęknięty.nie da się tego naprawić.musisz ustalić która to cewka i ją wymienić.możesz zczytać błędy z kompa-powinien być błąd mówiący o gubieniu zapłonów na którymś cylindrze nawet jeżeli nie zapala się check engine.
inna metoda to w momencie gdy auto "kuleje"-nie pali na jeden z cylindrów wyciągać po kolei wtyczki z cewek(jeżeli jest dojście) na pracującym silniku.jeżeli po wyciągnięciu ktorejś silnik nie zamieni pracy to masz winną cewkę,ewentualnie może też być uszkodzona świeca.
no własnie - a nie da sie jakoś inaczej sprawdzić cewek - mam problem bo w zasięgu jakichś 500km nie ma warsztatu z komputerem który ma oprogramowanie do expeditiona - a do tych świec i cewek jest bardzoooooo paassskkkuuuddny dostęp - praktycznie bez rozbierania całejgóry nie da się dosięgnąć dalej niż za pierwsze dwie świece po kazdej stronie - zrobie fotkę jutro to załącze
pozdro dla all
[ Dodano: 2008-04-29, 18:58 ]
NOOO dzisiaj znalazlem i zamowilem cewki i swiece - i o dziwo w norwegjanowni czesci do amerykanow sa tansze niz w polsce (cewka u nas kosztuje okolo 250-300pln a tu znalazlem za 110pln) tak wiec zamowilem caly kpl razem ze swiecami - przyjda w przyszlym tygodniu - czyli w przyszla sobote zmieniam (postaram sie bynajmniej) i dam znac jak poszlo (czy nic nie rozwalilem przy okazji hahahaha)