Dobra to po podłączeniu komputerka mamy dwa błędy
P0401 EGR Flow Insufficient Detected
P0174 System Too Lean (Bank 2)
Według systemu diagnostycznego wygląda to tak
ł P0171 - System to Lean ł The Adaptive Fuel ł For lean and rich ł ł
ł (Bank 1) ł Strategy continuously ł DTCs: ł ł
ł ł monitors fuel delivery ł ů Fuel system ł ł
ł ł hardware. The test ł ů Excessive fuel ł ł
ł ł fails when the ł pressure. ł ł
ł ł adaptive fuel tables ł ů Leaking ł ł
ł ł reach a rich ł /contaminated fuel ł ł
ł ł calibrated limit. ł injectors. ł ł
ł ł ł ů Leaking fuel ł ł
ł ł ł pressure regulator. ł ł
ł ł ł ů Low fuel pressure ł ł
ł ł ł or running out of ł ł
ł ł ł fuel. ł ł
ł ł ł ů Vapor recovery ł ł
ł ł ł system. ł ł
ł ł ł ů Induction system: ł ł
ł ł ł - Air leaks after ł ł
ł ł ł the MAF. ł ł
ł ł ł - Vacuum Leaks. ł ł
ł ł ł - PCV system. ł ł
ł ł ł - Improperly seated ł ł
ł ł ł engine oil ł ł
ł ł ł dipstick. ł ł
ł ł ł ů EGR system: ł ł
ł ł ł - Leaking gasket. ł ł
ł ł ł - Stuck EGR valve. ł ł
ł ł ł - Leaking diaphragm ł ł
ł ł ł or EVR. ł ł
ł ł ł ů Base Engine: ł ł
ł ł ł - Oil overfill. ł ł
ł ł ł - Cam timing. ł ł
ł ł ł - Cylinder ł ł
ł ł ł compression. ł ł
ł ł ł - Exhaust leaks ł ł
ł ł ł before or near ł ł
ł ł ł the HO2Ss. ł ł
i
ł P0401 - EGR Flow ł The EGR system is ł ů Vacuum supply ł Perform KOER self-test ł
ł Insufficient Detected ł monitored during ł ů EGR valve stuck ł and look for DTC P1408 ł
ł ł steady state driving ł closed ł as an indication of a ł
ł ł conditions while the ł ů EGR valve leaks ł hard fault. If P1408 ł
ł ł EGR is commanded on. ł vacuum ł is not present, look ł
ł ł The test fails when ł ů EGR flow path ł for contamination, ł
ł ł the signal from the ł restricted ł restrictions, leaks, ł
ł ł DPF EGR sensor ł ů EGRVR circuit ł and intermittents. ł
ł ł indicates that EGR ł shorted to PWR ł ł
ł ł flow is less than the ł ů VREF open to D.P.F. ł ł
ł ł desired minimum. ł EGR sensor ł ł
ł ł ł ů D.P.F. EGR sensor ł ł
ł ł ł downstream hose off ł ł
ł ł ł or plugged ł ł
ł ł ł ů EGRVR circuit open ł ł
ł ł ł to PCM ł ł
ł ł ł ů VPWR open to EGRVR ł ł
ł ł ł solenoid ł ł
ł ł ł ů D.P.F. EGR sensor ł ł
ł ł ł hoses both off ł ł
ł ł ł ů D.P.F. EGR sensor ł ł
ł ł ł hoses reversed ł ł
ł ł ł ů Damaged EGR orifice ł ł
ł ł ł tube ł ł
ł ł ł ů Damaged EGRVR ł ł
ł ł ł solenoid ł ł
ł ł ł ů Damaged PCM ł ł
A to jakby ktoś był ciekawy
Ja obstawiam, że pompka jest niewydajna więc albo ją zaraz wymienię albo jak zdołam to podłączę się do zbiornika Grześka i wtedy mamy już jasną odpowiedź
Czy pompka w Exp 1 i 2 jest taka sama i np. ta będzie pasować ?
http://www.allegro.pl/item351649416_pom ... lorer.html