2008-05-04, 19:49
sprawdź jeszcze jedną rzecz.weź suwmiarkę lub chociaż linijkę i zmierz szerokość piasty-łożyska(chodzi o odległość między częścią którą dociska nakrętka którą nakręca się na półoś a częścią która opiera się o przegub z drugiej strony)nie wiem czy to jest zrozumiałe.następnie zmierz półoś-odlagłość między początkiem frezu(tam gdzie kończy się gwint na półosi) a miejscem o które się opiera piasta.
chodzi o to aby sprawdzić czy nie nie jest tak że kończy się gwint na półosi i nakrętka opiera się o frez na niej a piasta zostaje nieskręcona.takie historie się zdarzają i trzeba założyć podkładkę pod nakrętkę która dociśnie piastę a nie oprze się o frez na półosi.
winne w takich wypadkach jest niedopatrzenie producentów"podróbek"części którzy zmieniają mało istotne wymiary części.okazuje się jadnak czasem że trzeba poprawić ich niedopatrzenie.
jeżeli będzie tak jak napisałem to każda następna piasta też się z czasem rozleci.
Ostatnio zmieniony 2008-05-04, 21:06 przez chevidan, łącznie zmieniany 2 razy.