Posiadając wraz z Basstianem skaner - Ford Digital Code Reader - OBD I (EEC-IV)
http://www.explorerclubpolska.com/forum ... .php?t=437
postanowiłem w końcu przeprowadzić test mojego EX II 1995.
W dniu dzisiejszym przełączyłem autko na benzynę i przejechałem około 50 km.
Po powrocie zacząłem sprawdzać kody i otrzymałem następujące wyniki testu:
Key On Engine Off (KOEO) Test/code
542 - (O,M) Fuel pump open, bad ground or always on - - Power / Fuel Pump Circuits
Continuos Memory (CM) code
177 - (M) Oxygen sensor not switching - system was rich Left or Front HO2S - Fuel control
542 - ponownie
dodatkowo wykonałem
Key On Engine Running (KOER) Test/code i otrzymałem
538 (R) System did not receive "goose" test - TESTS
632 (R) E4OD - Transmission Control Switch (TCS) should be cycled once between engine ID and Goose test
Po sczytaniu błędów wykasowałem je – jutro kolejny test.
Wiem już co oznaczał kod 33, który cały czas był niejasny dla nas. Po wykasowaniu kodów pojawiają się następujące informacje:
KOEO 111 – system okay
Zmiana pamięci 10
Continuos Memory 111 – system okay
Teraz pamięć komputera jest czysta jutro po ponownym teście napiszę co wyszło.