Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.

Nivo on off

Moderatorzy: starwind, resetx, Hubi

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Nivo on off

2008-11-13, 17:43

Moze ktos wie,czy moge wylaczyc nivo (bagaznik) zeby zmiekczyc samochod jezeli jezdze po czarnym?
Jak na teraz to "wisi" napompowany i jest strasznie twardy.Na off mi nie przeszkadza,ale na zakretach z nierowna nawieszchnia strach sie bac,poniewaz dupsko podskakuje za mocno.
Moze w koncu sie pozbede tego ustrojostwa,ale jeszcze troche....
Nie wiem,czy jak go wylacze to sie cos nie stanie (komp pokaze blad) itd...
smartpar.pl

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: Nivo on off

2008-11-13, 17:48

Jak wyączysz to nic się nie stanie. Amortyzatory nie będą dostawać powietrza i będę miękkie. NIVO to jedynie system samopoziomowania nadwozia. Miałem z tym sporo do czynienia ostatnio - każdy Lincoln Town Car ma coś takiego fabrycznie - możesz napakować ile chcesz i dupa nie siada.

Trzeba tylko pamiętać by wyłączać NIVO przed: holowaniem auta, podnoszeniem auta (do zmiany koła), podnoszeniem na podnośniku gdzie wszystkie koła są w górze.

A tak poza tym to zmiana na zwykłe amorki wcale nie zaszkodzi.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
kra
Posty: 1143
Rejestracja: 2007-07-26, 21:06
Lokalizacja: /'\dln.śl./'\
Kontakt: Strona WWW

Re: Nivo on off

2008-11-13, 20:18

ja juz jezdze jakis czas z wylaczonym nivo i poza kontrolka, ktora sie swieci na desce rozdzielczej nic innego nie zauwazylem - ale ja powoli jezdze wiec nie wiem jaki to ma wplyw na predkosci powyzej 100 km/h

tyl troche idzie w dol, gdy mam pelny bagaznik ale to mi nie przeszkadza bo mam dlugie wieszaki, bez zaladowania tyl mam nieco wyzej niz przod samochodu

trabant
Posty: 95
Rejestracja: 2008-01-02, 13:58
Lokalizacja: Białystok

Re: Nivo on off

2008-11-13, 22:29

dlaczego NIVO trzeba wyłączyć przy ciągnięciu przyczepy?

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Re: Nivo on off

2008-11-13, 22:31

No i o to mi chodzilo.W terenie fajnie bo dupcia wysoko itd.,ale na czarnym juz jest kicha....
Dzieki.
smartpar.pl

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: Nivo on off

2008-11-13, 22:58

dlaczego NIVO trzeba wyłączyć przy ciągnięciu przyczepy?
nie przy ciągnięciu przyczepy a przy holowaniu Explo... to jak się popsuje i chcesz go ciągnąć do wasztatu.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
piotrek16v
Posty: 379
Rejestracja: 2007-10-22, 16:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nivo on off

2008-11-14, 16:36

Że jak ??? holowanie do warsztatu przecież explo się nie psuje :)
moze tak napiszmy jak zalejesz syfnego pliwa i stanie to wtedy :)

ale serio tez mnie denerwuje twardy tył dlatego mam pytanko da się gdzieś np w kabinie zrobić pstryczek elektryczek ON/OFF nivo ? może ktoś przerabiał temat jak mu się popsuło nivo ?
a moze pompka nivo ma jakiś bezpiecznik i tam ją odciąć ?

ale czy wtedy spuści ciśnienie ?

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Re: Nivo on off

2008-11-14, 18:25

piotrek16v, ten pstryczek masz w bagazniku po lewej stronie,w miejscu gdzie znajduje sie lewarek
smartpar.pl

Wróć do „WARSZTAT”