To ja wam cos jeszcze ciekawego napisze
Mialem niedawno taki objaw, ze przy skrecaniu o 90 stopni (np. parkowanie - zjazd z ulicy - powoli bez gazu) zaczelo SZARPAC I TLUC - ewidentnie mozna by podejrzewac lsd albo cos z tylnego mostu). No wiec zaczalem sie interesowac - warsztaty oczywiscie : trzeba most wymienic, itp - kupa kosztownych rzeczy niby do zrobienia.
nowy uzywany - ceny znamy - 1 tys , 2 tys itp.)
A ja tylko zaczalem od wymiany oleju w reduktorze bo okazal sie zuzyty (a 2 late temu mial byc wymienony przez warsztat!!!
przy okazji innych wymian plynow) - te wszystkie objawy ustaly po wymianie oleju w reduktorze!!!!
PO RAZ KOLEJNY TEN SAM WNIOSEK : TRZEBA Z TYMI OLEJAMI UWAZAC W EX II I CO SIE DA ROBIC SAMEMU, A NIE W WARSZTATACH .
[ Dodano: 2007-10-13, 14:29 ]
aha - koszt "naprawy" - 40 zl za 1,5 litra oleju - robocizna 0 zl