z tym bym się akurat nie zgodził
noooo
Dzięki
Nie no panowie.
ASB to wyższy poziom.
Nie kalajcie swych aut jakimiś tam manualami.
Manual jest dobry jak się ma ADHD.
No cóż... ja jestem fanem ASB.Dzięki
To jak wpadnę finalizować zakup to chętnie zobaczę.jak chcesz to Ci moge w kartonie pokazać jak wygląda reduktor w kawałkach
dziękiŁYSY, oto mi chodziło czy warto sie bawic w wpasowanie skrzynki do ex. bo dostać orginał skrzynke manualną do explorera z wyjściem na reduktor w polsce to jak by szukał igły w stogu siana , to mówisz skrzynia ogólnie do bani nie warto zawracać se tym głowy i szukać cos innego ???Co do skrzyni manualnej z Musso, to nie polecał bym ze względu na dość toporną obsługę ( to chyba nie produkt na licencji Mercedesa, a pewnie coś dalekowschodniego). Wrzucanie 2 to był czasami koszmar ( zaobserwowane z paru egzemplarzy, opinie użytkowników: "ten typ tak ma").
nie ma problemu ja tez mam 2 autka z automatami i nie nazekamNo cóż... ja jestem fanem ASB.
Bez urazy
chetnie bym wsadzil skrzynie z reduktorem z mitasubishi (superselect) do explo ale silnik bym zostawilWyjdzie jeszcze na to, że do naszych "X" można wsadzić bez problemu silnik mietka ze skrzynią z Musso... ...
mimo calego szacunku do EX to jednak - jak piszesz "syf" - czyli reduktor z pajero II (w wersji ss4) przerasta o kilka klas ten z ex.Ja bym się rozejrzał za BORGiem który ma różnicówkę międzyosiową w sobie. Może ten od Musso czy innego syfu by się jednak nadał do Explo i porobił 4x4 na czarnym