

No i przy okazji czy moze ktorys z kolegow ma takie orurowanie i jest sklonny je odsprzedac?
Troche dla mnie za daleko...w Pruszczu gdańskim jest firma która robi rury + stopnie w cenie około 2000zł
Progi mnie nie interesuja... Standardowe sa calkiem niezle. Takze na razie sam przod bym montował. Jesli dobrze zrobia to moze i w nastepnej kolejnosci tyl.skromnie licząc potrzeba z 8-10 m na przód i progi, plus drobiazgi
Prawda, większość mocowań jest tak zrobiona że uderzając (w czasie wypadku!!!) np. w psa wilkości owczarka mamy do wymiany maskę, atrapę, zderzak itp... najlepiej zamocować do ramy od dołu i poprzez szpary pomiędzy zderzakiem a atrapą do belki z przodu. Wtedy ni czołg ni drzewo nie straszne hehe...orurowania są robione na różne sposoby.mocowania też się różnią-od przykręcenia pod mocowanie zderzaka do przewiercania podłużnic.radzę wymagać porządnego mocowania do podłużnic i przez zderzak do belki pod nim razem w 4 punktach.jeżeli zamontowany będzie tylko na dole to przy delikatnym popchnięciu kogoś mamy do wymiany maskę i atrapę gdzie bez orurowania zarysował by się zderzak.wiem coś o tym bo niedawno popchnąłem dosyć mocno naukę jazdy i nic mi się nie stało a L-ka do wymiany tylna klapa ,zderzak,lampa,tylny pas.
w poprzenim aucie miałem mocowane orurowanie tylko na dole i jak oparłem się nim o ziemię przy przejeździe przez mały rów połamałem atrapę i maska się pogięła.