Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
adamsky
Posty: 50
Rejestracja: 2009-05-18, 22:36
Lokalizacja: Gdańsk

WYCIEK W KOMORZE SILNIKA

2009-05-20, 23:43

Witam Ponownie

Borykam się z kolejnym problemem w moim EXII :)

W komorze silnika znajduje sie pewna część z której po rogrzaniu silnika wycieka płyn z chłodnicy - wycieka to mało powiedziane ... to jak potop,
Załanczam Fotkę może ktoś będzie wiedział co to jest i gdzie można kupić albo naprawić.

Czy zna ktos może kogoś kto robi EXII w Gdańsku??

pozdrawiam Adamsky HEJJJJJ
Załączniki
exdi.JPG
tam gdzie strzałka ucieka woda
exdi.JPG (64.36 KiB) Przejrzano 2611 razy

Awatar użytkownika
Leszek
Posty: 471
Rejestracja: 2008-01-24, 20:34
Lokalizacja: Środa Wlkp - Koszuty

Re: WYCIEK W KOMORZE SILNIKA

2009-05-20, 23:49

Jeżeli się nie mylę to jest to zawór ogrzewania. Wystarczy go wyrzucić , węże połączyć razem , a wężyk sterujący zaślepić i po kłopocie.
Skazany na bluesa
Mając samochód z napędem 4x4 zakopiesz się w bardziej niedostępnym miejscu...

adamsky
Posty: 50
Rejestracja: 2009-05-18, 22:36
Lokalizacja: Gdańsk

Re: WYCIEK W KOMORZE SILNIKA

2009-05-21, 00:01

HMMM.... WIĘC jest on tam zbędny Dziękuje za poradę Jutro podjadę na warsztat i postaram się go zdemontować :)

Wielkie dzięki

kasper3211
Posty: 473
Rejestracja: 2008-01-09, 11:04
Lokalizacja: Rawicz

Re: WYCIEK W KOMORZE SILNIKA

2009-05-21, 00:40

Gdyby był zbędny to by go nie montowali,jeżeli go zdemontujesz to cały czas będzie gżało a teraz to nie będzie przyjemne.
Gdyby co to 609-416-966

Awatar użytkownika
Leszek
Posty: 471
Rejestracja: 2008-01-24, 20:34
Lokalizacja: Środa Wlkp - Koszuty

Re: WYCIEK W KOMORZE SILNIKA

2009-05-21, 08:10

Explorer ma tak zrobione ogrzewanie ze może cały czas być otwarty zawór na nagrzewnice, a sterowanie ciepłym lub zimnym powietrzem odbywa się na zasadzie klapki która przepuszcza powietrze do środka przez nagrzewnicę lub pomijając ją ( zimne).
Prawie żadna jedynka nie ma już tego zaworu , a węże są wprowadzone do nagrzewnicy bezpośrednio. Mam tak w moich obydwu autach i nie ma problemu z przeciekającym zaworem.
Skazany na bluesa
Mając samochód z napędem 4x4 zakopiesz się w bardziej niedostępnym miejscu...

Awatar użytkownika
misza SG
Posty: 380
Rejestracja: 2008-02-04, 15:12
Lokalizacja: Terespol n.Bugiem

Re: WYCIEK W KOMORZE SILNIKA

2009-05-21, 10:43

Prawie żadna jedynka nie ma już tego zaworu , a węże są wprowadzone do nagrzewnicy bezpośrednio. Mam tak w moich obydwu autach i nie ma problemu z przeciekającym zaworem
u mnie jest tak samo i wszystko jest ok :-D

jarq
Posty: 83
Rejestracja: 2007-07-18, 01:46
Lokalizacja: Kraków

Re: WYCIEK W KOMORZE SILNIKA

2009-05-22, 14:50

Ten zawór ma odciąć nagrzewnicę z obiegu po włączeniu klimatyzacji.
Przynajmniej u mnie w EX I tak było.
Jak się rozleciał to wywaliłem i zamiast niego założyłem zwykły mechaniczny
od Golfa I. W lecie zamykam a w jesieni otwieram na stałe.

Wróć do „WARSZTAT”