Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
mirsa
Posty: 58
Rejestracja: 2008-01-27, 17:17
Lokalizacja: okolice bydgoszczy

rurki podcisnienia

2009-06-07, 15:43

fachmani co mi silnik wymieniali coś chyba pomieszali ,silnik z anglika czyli trzeba było kilka elementów zamienić miejscami ,silnik na 100% dobry a zachowuje sie jak przed wymiana mam wiec kilka pytań do szanownego grona explomaniaków:
co to za zawory bo teraz mam zamontowany tylko 1
http://www.fotohost.pl/files/1629_uijoh/SNC00164
gdzie ida i do czego powinny być podłączone te rurki 3 i 4
http://www.fotohost.pl/files/1630_gb7kn/SNC00167.jpg
od czego jest ten kabel (wychodzi z wiązki przew. idących do wtryskiwaczy
http://www.fotohost.pl/files/1631_ubayi/SNC00168.jpg
czy te kolektory są zamienne
http://www.fotohost.pl/files/1632_smuth/SNC00169.jpg
o ile się nie mylą to powinien być EGR jak go pod podłaczyć (ta biala rurka wchodzi pod akumulator do jakiegoś zaworu
http://www.fotohost.pl/files/1633_qoapa/SNC00172.jpg
tel.602 52 84 53. była 1 z 93 - była 2 z 99 była 2 z 95 był blazer z 96 jest navigator z 98

Awatar użytkownika
mika
Posty: 585
Rejestracja: 2007-07-22, 23:00
Lokalizacja: Gdańsk

Re: rurki podcisnienia

2009-06-07, 18:02

Ostatnio zmieniony 2009-06-07, 18:13 przez mika, łącznie zmieniany 2 razy.
IF YOU CAN READ THIS TURN ME BACK ONTO MY WHEELS
http://www.explorerforum.com/forums/sho ... stcount=17

EX II - XLT 95 4.0 V6 OHV (LPG) / lift 2" UP /265 75 R16

kasper3211
Posty: 473
Rejestracja: 2008-01-09, 11:04
Lokalizacja: Rawicz

Re: rurki podcisnienia

2009-06-07, 19:20

Pytanie pierwsze-zawór nr 1 steruje zaworem EGR z pytania nr 3
-zawór nr 2 steruje zaworem którego angole nie mają -różnica między kolektorami z ostatniego pytania.
-rórki 3 i 4 musisz sprawdzic gdzie są podłączone z drugiej strony i troszke podedukowac ,jedna rórka idzie jeszcze do zaworu z lewej strony pod lampą który puszcza opary benzyny ze zbiornika.
Ostatnio zmieniony 2009-06-07, 19:26 przez kasper3211, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdyby co to 609-416-966

Awatar użytkownika
mirsa
Posty: 58
Rejestracja: 2008-01-27, 17:17
Lokalizacja: okolice bydgoszczy

Re: rurki podcisnienia

2009-06-09, 15:58

mniej więcej podłaczyłem wszystkie rurki.bo mechaniole łączyli jak im pasowało.ale nadal jest ten sam problem czyli po wrzuceniu biegu gaśnie a na luzie się dławi .zauważyłem jedno że chyba w ogóle nie działa czujnik przy przepustnicy bo jak zdejmę wtyczkę to żadnej reakcji ,podmieniałem na inny ale to samo, co jeszcze sprawdzić?

[ Dodano: 2009-06-14, 17:15 ]
ale dalej jest problem , pytanie jak jest z podłączeniem dolotu i powrotu paliwa. w modelu z 97 są dwie rurki idące ze zbiornika do listw wtryskiwaczy jeden dolot drugi powrót a w moim z 99 mam tylko jedną rurkę dolotu paliwa i zawór sterowany podciśnieniem na jednej z listw wtryskiwaczy . jest chyba za duże ciśnienie 4 bar . a powinno być 2,5bara , no chyba że źle doczytałem , co z tym można zrobić, cały czas dymi mi na czarno tak jakby nie przepalał paliwa
Ostatnio zmieniony 2009-06-09, 16:12 przez mirsa, łącznie zmieniany 1 raz.
tel.602 52 84 53. była 1 z 93 - była 2 z 99 była 2 z 95 był blazer z 96 jest navigator z 98

Wróć do „WARSZTAT”