2009-06-12, 21:44
miałem podobny problem: (moze to cos Tobie pomoże) - dodatkowo patrz plik PDF
Jeżeli podczas zmiany biegów za pomocą dzwigni z P na D lub z R na D słyszalny jest metaliczny dźwięk uderzenia jedną z przyczyn może być zwiększony luz na wielolinie wału napędowego.
Aby go wyeliminować należy wykonać następujące czynności:
zaznaczyć pozycję wał względem reduktora
odkręcić wał przy reduktorze (klucz 12 / nasadka 12-sto kątna ).
zdjąć opaski, przesunąć gumę osłonowe. (dwie opaski 40 mm i 50 mm)
konieczne jest również oznaczenie pozycji wału na wieloklinie (np. lakierem do paznokci) – uwaga: wał jest wyważany w komplecie z wieloklinem. Dopiero wtedy można oddzielić wał od wieloklinu.
wyczyścić elementy
wcisnąć smar litowy ( ja zużyłem jedna tubkę)
wsunąć wieloklin, zgodnie z ustaloną wcześniej pozycją
założyć osłone gumową
założyć opaski (dwie opaski 40 mm i 50 mm)
zamocować wał do reduktora
-
Załączniki
-
- Driveshaft_Slip_Yoke_Lube.pdf
- (636.15 KiB) Pobrany 246 razy
Ostatnio zmieniony 2009-06-12, 21:50 przez
mika, łącznie zmieniany 1 raz.