kurcze slucham iczytam i nie moge znalezc odpowiedzi na pytanie CO TO ZNACZY PRZELOZENIE 3.55 lub inne i co to ma wspolnego z tylnym i przednim mostem
podejrzewam ze to nie jest zawile ale dla kogos kto zna temat
i drugie pytanie
przy pelnym skrecie kolami przy napedzie 4x4 slychac jakby tarcie a ostatnio zaczalem slyszec i bez wlaczonego 4x4 co moze byc przyczyna??????
przeguby bylyby najwygodniejsza dla mnie usterka
a jaki masz napęd w pozycji podstawowej 2wd czy 4x4auto
przy auto najczęściej są to przeguby, aczkolwiek dźwięk obcierania przy pełnym skręcie to może być opona trąca o stabilizator lub o któryś z plastików nadkoli
od przełożeń zależy stosunek moc-prędkość i są to takie zębatki na środku mostów (w tych kulach) a tak z ciekawości po co ci takie informacje jak przełożenia mostów (chcesz zakładać dużo większe koła czy coś??)
ja już też o tym problemie(nie problemie) pisałem.koledzy z forum odpisali że na 4x4 low takie szumy przy pełnym skręcie w jedną lub drugą strone muszą być.4x4 auto u mnie przynajmniej działa super , nic nie szumi przy skrętach no i działa.